TQ coz sudi menjengah blog ni..



Thursday, September 7, 2017

Bila balik kampung ..Abang Long Fadil 2- Aidiladha 2017

Salam & hai semuaaaaaaaaaaaaa.....

Ikut entry sebelum INI ...kami beraya dengan bercuti di Penang...balik dari Penang kami balik Kuala Kangsar balik sebab cuti kan panjang kan lepas tu sampai Isnin 04.09.2017.

Bila balik kampung memang menambahkan la lemak lagi...mak masak sedap sedap....mehler saya share...


Rendang ayam...dapnyaaaaa


Sayur goreng


Tom Yam tak pedas untuk anak cucu


Sambal ikan sardin....


Ni untuk satu hidangan


Tapi sebenarnya kena buat 3 hidangan...baru cukup....saprah tu win.... masing2 duduk bersila...

Sabtu malam tu bawak adik ipar & anak2 buah tengok wayang cerita Abang Long Fadil 2 di Aeon Mall Taiping...itu je panggung wayang paling dekat ngan Kuala Kangsar....





Balik tengok wayang singgah McD makan....kat Kuala Kangsar takde McD tu sebab adik2 ipar saya jaranggggggg makan Mcd...tula bawak mereka makan McD..Hajat nak makan burger korea tapi dah habis pulak,.....yelah kalu nak pegi ngan mak ayah mertua saya, dorang mana lah nak makan McD ni...

Itu saje....


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ

2 comments:

Anis Azalea said...

Sekali sekala belanja makan mesti depa suka.

mama tisya said...

Mkn bersila mmg syok.. Smlm singgah mcd layan bubur pastu nmpk lg mcflurry durian, saje tanya ada lg ke hehe.. Hanya oreo je tp nape depa xbuka lg poster durian hehe