Monday, October 29, 2018

Marrybrown : Kombo Sensasi Ayam Terhangat Korean

Salam & Hai semua


Abislah...cerita  p Melaka tak abis lagi..hahahha...sebab tengok ada iklan Marrybrown baru teirngat kami dah try dah...

Pegi Melaka makan fastfood...apalah kan...hahahha....sebab Darissa nak sangat makan ayam...dan2 lapar...adoiyai....masa ni kami singgah di A Famosa Freeport ada nak beli cari barang sikit.



Bergambar sat



Kena ada nasi dengan ayam....memang macam tulah dia...


Set nasi lemak marrybrown


Ni burger Danish punya..



Ni rupa dalam dia..terkejut I tengok roti warna merah


Sedaplah jugak...pedas2...daging burger dia tu macam kepingan ayam..


Ni ayamnya...okla manis2...ala2 Kyochon

Worth or not? tak salah kalu nak mencuba...bagi saya ok sedapssss



Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ

2 comments:

azzey said...

Klu ala2 Kyo Chon sedap jg tu... blh try ni. tq info :)

mama tisya said...

roti beger tu color merah...kita menu korea ni tk brp sgt tp kalo yg ayam korea tu bole la mkn