TQ coz sudi menjengah blog ni..



Wednesday, September 13, 2017

Cendol Durian Baiduri , Sg Buloh


Salam & hai semuaaaaa...

Hari tu dah rasa cendol durian kat Durian King TTDI..ni kita rasa pulak yang dekat ngan rumah kita area Sg buloh ni...Cendol Durian Baiduri...pernah viral lah sekejap jat Sg Buloh ni sebab kedai Baiduri ni dia ada jual durian & memang ada buat Buffet Durian ...Viral sebab dia buat buffet durian ni ramaaaiiiiiiiiiiiiiiii orang datang sampai jemlah jalan kat Paya Jaras ni....lagi satu orang komplen sebab durian dia tak bermutu la...

Tapi sebab dah namanya buffet kan tak kan dia nak jamu D24 , Musang king kottttttt....rasanya sekepala RM15...padanlah dengan harga kan..

Mari kita tengok Cendol doyan dia macam mana




Ok dia memang letak durian betul la....2 ulas setiap mangkuk..tapi durian dia keras pulakkkk...bukan mangkal durian yang dia dah frozenkan...durian yang kita letak kat freezer, kan dia keras....adoiiii la pulakkkkkk....hahhaha mungkin lebih sesuai letak ulas doyan yang lembut isi dia...mungkin nak tahan lama kot tu dia simpan dalam freezer....

Semangkok RM10.



Ni bila kita dah gaulkan...sedap la jugak cendolnya...macam cendol biasa & kita tambah je durian...hehehe....

Itu saje..

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ

No comments: