TQ coz sudi menjengah blog ni..



Friday, August 25, 2017

McDonalds : D24 Durian Mc Flurry & Burger Syok

Salam & Hai Semuaaa......

24 Ogos Mcd ada kuarkan 4 menu baru sempena merdeka ke?ke sempena musim durian...hehehhe

Semalam saya dan kawan2 potong rebenla kat McD semalam....beramai2 berator kat mcd untuk rasa aiskrim dorian tu.....ramai giler orang hokay....drive tu pun sama berderet....


Sedaps   uolls...tapi tula kuah doyan dia tu ciputttt je...tapi memang terasala durian sebenar dia  tu...McD kan claim guna durian D24 sebenar...tapi serius memang sedap..rasa tak cukup pulak aiskrim tu hehehhe...harga RM7.99...

Terasa kecik pulak mc flurry sekarang ni..tak puas...hahahah dasar tong besar kan saya ni


kita share lagi....


Berpasangan pulak ngan burger Syok ni...dia ala2 Spicy Chicken McDeluxe tapi ayam dia tu bujur macam GCB...sayur & sos dalam burger tu dia macam burger korea tu, ala yang roti dia itam dia tu....burger syok tu pun sedap.....percayalah...

Sapa2 yang teringin sila dapatkan segera..dengar katanya limited time....faskeroooooo!!!!!ppaili ppaili!!!





Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ

1 comment: