TQ coz sudi menjengah blog ni..



Tuesday, July 25, 2017

Kisah 28 Syawal

Salam & hai semua...

Tetap nak update walaupun blog ni sendu je...tapi takpe sebab kita nak lepaskan kehendak kita nak berblog, nak puaskan hati je....hehhehe

28 Syawal bersamaan hari Sabtu 22.07.2017 saya dijemput ke open house sekali gus melawat la adik opismate dalam pantang.....kemainnn dalam pantang boleh buat open house...sebenarnya dia duk ngan mak dia..kebetulan mak dia buat open house langsung sekali melawat dia dalam pantang...hari tu dia baru 23 hari...




Hahhaha nak ber OOTD...saya jarang amik full pic ni...malu sebab kebesaran badan ni...hahah tapi sebab gambar ni nampakla kita kuwush sikit walaupunnnnnn........sebelum ke open house kita posing2 la sikit..ni Danish yang snap gambar ni....

 Gambar selfie memang selalu la ada..feeling2 kuwush la kan.....hahahha lempang wei pompuan ni asikla bergambar buat simbol 'Love' ni...saranghae....



Bersama opismate 


Nilah baby nya..comel nau nau..Nama sedap Nurhaura Abbiya...gegirl....panas ke dik bersuar pendek ni...hehehhe
 

Tenang je dia tido.....sukanya ngan bb ni...




Bersama ibu berpantang..rilex je dia pakai kain batik...adik ni memang lawa sangat...cepat nau susut badan dia.....

Malam pulak dapat jemputan dari family abang ipar saya (asben punya abang)...biras saya masak...dia memang pandai masak walaupun dia muda dari saya tapi konfiden level dia masak tu saya kagum...


Banyak dia masak..serius sedap sangat2...rendang ayam,kuah kacang, nasi impit, ayam goreng, sambal tumis ikan bilis & kuew teow goreng...punyalah banyak dia masak..rajin nau..


ni pinggan saya 1st round....


Yang depan bertudung tu anak dorang....anak buah saya...saya mak ngah dia...hehehhe






Suka layan mak ngah selfie ye...heheh


Kebetulan mak abah saya tido rumah saya , ajak sekali mak abah....



Syaza sebaya Danish anak saya..tahun ni dua2 amik UPSR...semoga berjaya ye Danish & Syaza...Kengkawan doakan ye anak saya , anak buah saya serta kawan2 seangkatannya berjaya dan dapat 6A dalam UPSR...amin



Kesayangan saya ni.....muah muah muah..

Itu saje....

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ

No comments: