Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Wednesday, June 7, 2017

9 Ramadhan - Berbuka di Gombak


Salam & Hai semua.

Ahad 9 Ramadhan saya buka puasa di Gombak umah mak abah kita...sian pulak mak abah berdua je..patutnya bulan puasa ni mak abah bergilir2 duk umah kami 3 beradik tapi sebab nak cat umah tu & ada sikit tukar perabot mak abah saya kena dukla umah sementara nak setle kan hal umah tu...

Mak masak nasi lemak & bubur kacang...saya pulak bawak ayam goreng & makanan dari PARAM..sejak abah kena Parkinson , abah memang dah tak boleh drive.








Beberapa minit sebelum berbuka..sempatla kita wefie...hehehe


Rezeki untuk 9 Ramadhan...Alhamdulillah...sedapnya nasi lemak mak saya


Ayam goreng saya buat 2 jenis..satu goreng tepung & ayam berempah..Darissa nak goreng tepung lagipun abah saya suka ayam goreng tepung ni & abahnya Darissa nak ayam goreng berempah pulak,,terpaksala buat 2 jenis


Bubur kacang mak kitew

Ok itu saje.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ

1 comment:

mama tisya said...

Lama xmkn buburkacang