Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Friday, August 30, 2013

Puding Triffle untuk Majlis Hari Raya Tadika & Taska

Hari ni Taska Danish dan Darissa ada buat Majlis Hari Raya. Dan ibubapa diminta bawala sikit juadah. Main course pihak tadika dah ada buat macam tahun lepas. Pikir punya pikir saya buat dessert la...masa ni la nak tunjuk kehebatan...hahahahaha padahal puding trifle je..hehehehe.....gigihla balik keje buat puding tu.....

gambar ni la saya share kat instagram...kalu jadi saya bawak ke taska kalu tak jadi saya goreng je nugget...hahahaha



Nila hasilnya lepas dah bertumgkus lumus....peluh2 hokay sebab berkejaran sebelum anak dara tu amukan..

hasil lagi.....

lagiiiiiiii.......




Ni pulak bekas untuk bawak pi opis...saje nak bagi kawan rasa....kot kot ada yang nak tempah......eh! hehehehe

Kesimpulannya puding ni jadi sebab saya ada asingkan sikit untuk rasa rasa, tetiba rasa macam okay so proceed la boleh bawak pi Taska...heheheh...

ok olls....Selamat Hari Merdeka ke 56.... 

8 comments:

mama tisya said...

dessert trifle yg paling senang..yum222

attyfir said...

benda yg kty suka jgk makan..

selamat hari merdeka hanim

Emy Tak Kecik said...

sampai skang tak try lagi wat triffle hehehe

Queen said...

nik buat.. tak jadi.. tak boleh nak potong mcm orang.. jeli die jadi lembutsangat walaupun ikut sukatan
terer ar akak...

tabik! =)

Nisa said...

Eh, eh. Makanan! *orang tengah berpuasa*

lieyalatif said...

ishh mesti laa jadi...hanim pun terra kat dapur apeeeee....nampak menggiurkan la hanim....lieya pun ade bahan2 nak buat triffle ni, konon2 nak buat le tapi tak terbuat...nak buat gak laa weekend nieh...

lizz said...

nyum2 terlio lak nengok puding ni..biler nengok puding ni terasa nak waat sendirik..tengokla hujung minggu nanti nak bertriffle gak la..

mekchu said...

nak tgk gambar lepas potong.. lembik ke tak?