Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Wednesday, August 28, 2013

Open Opis Raya 2013

Khamis minggu lepas opis saya buat majlis hari raya. Adalah lah jemput client consultant tapi kita orang staff ni macam Ada aku kesah? Hahahahaa....makan dan bergambar posing tetapla berjalan. Nasibla Dato' boss sporting....boss boss dah naik opis kitaorang kat bawah masih bergambar dan makan...hehehe


Bersama Dato' Boss yang baik hati



Ngan boss2 yang lain pulak


ngan kawan2 pula...ni sebahagian je...sebab sebahagian lagi gambar saya takde so tak yah letak la kat blog....hehehe



bersama besan kesayangan. Mak mertua Dicha ni.....heheheeh..

Ni pulak saya ngan adik2 kesayangan kat opis...single n available


ni kira kakak kesayangan la jugak.....hehehe

Adik kesayangan jugak.....heeeeee


nila meja lauknya....jemputan dalam 100 orang je. ada nasi minyak, ayam masak merah, dalca, daging itam, satay, cendul, kuih2 melayu dan air sirap.....heeeeee 

lupa tapai pun ada.....


satay....saya lebih berminat ngan ayam masak merah sebab saya peminat ayam....


Itu saje. Terima kasih Dato' Boss sebab anjurkan majlis raya ni. Biasa tiap tiap tahun boss ada buat. Raya melayu dan raya cina mesti dia ada buat makan makan. Kalu raya cina dia tetap akan amik caterer melayu. so halal di situ....

bye olls.....

5 comments:

Sidratul Muntaha said...

time jamuan opis raya ni la nak jumpa mana2 kwn yg jarang2 jumpa kan?

lieyalatif said...

meriahnye hanim...lieya punye opis ari jumaat depan...dah le tema glamerousssss....hahahaahah masak dengar tema nye...lieya sauk jek baju ape yg ade....

Rasp said...

wahhhh dicca ada yg dah book ek hehehehehehe...
best kan dpt boss yg sporting :D

Queen said...

staff buat havoc.. kalau tak mesti sunyii je majlis makan2 tu..hehee

Emy Tak Kecik said...

wahhh seronok kan jamuan raya
leh makan byk2
hehehe