Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Monday, August 26, 2013

Menghadiri kenduri kawin

Sabtu & Ahad memang sibuk sebab adik sepupu kawin. Sabtu malam dia nikah Ahad bersanding. Saya ni memang suka pegi kenduri kawin. Suka tengok sibuk2 ni...hehehe... layan gambar ye. 

konon konon saya nak berposing la untuk #OOTD tapi dicha pun sibuk nak jugekkkkkkk....
Saya memang tak reti posing posing ni. Setakat posing tegak berdiri boleh la...hehehe

ibu dan danish...keciknya kamu kat sebelah ibu ni...hehhe


pelamin....ala2 klasik gitu sesuai ngan baju perantin yang pakai songket

Pelamin yang di instaramkan...suka tengok pelaminnya..cantik sangat...maklumla saya kawin takde pelamin yang canggih2 macam sekarang


sebahagian hantaran

kami bersama pengantin


Budak kecik sorang ni memang suka tangkap gambar dekat pelamin. Ingat dulu mak saya tak berapa gemar saya masa anak dara tangkap gambar atas pelamin. Tak tau pasai apa. Setakat tangkap gambar bersama family takpe kalu posing2 dia tak brapa gemar....hehehhe


Yang ni masa malam nikah....

Apa2 pun Selamat Pengantin Baru adikku sayang..Semoga kekal selamanya......

3 comments:

lieyalatif said...

comel posing hanim OOTD tu...auwwww...kemain sikenit nak enterprem sekali tu eheheheheeh...

tu laa mase tgk kat insta tu mmg tertarik tgk pelamin die ...regukaler tu lain dari yg lain...mmg naik la serinyer...

Queen said...

cantek pelamin dia.. suke.. suke.. suke sangattt

ieda immi said...

skrg nie payah dah nak jumpa plamin klasik dan pakaian pengantin songket bagai nie ..

kira berani dan akak rasa lepas nie org ikut gakk .. cantik juga kan ..

akk dulu pakai baldu ekke ;)