Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Sunday, July 14, 2013

Ramadhan ke 4

Amboi kemain kan.....kerap pulak ada n3.... tapi sila jgn perasan ye sebab takde sape pun yang kesah kamu hapdate ke x ye pn hanim....heehe..

Ramadhan ke 4 saya gantung kuali sebab saya malas nak masak...boleh? Hahaha....takdelah lepas berbuka nak terus ke OU nak cari kasut ghaye Danish...orang kan sibuk sekarang ngan CONVERSE so saya pun nak join la....pengaruh blog sangat...tapi untung tau kalu orang yag rajin baca blog ni sebab kerana saya baca blog la atau jad silent reader la macam2 saya tau apa yang orang lain tak tau...Contoh kedai makan apa yg best...info pasal sesuatu tempat tu....wah! Rasa mcm ilmu penuh di dada sangat tau....awwwww....terimakasih kasih kawan2 blog yg sangat baik hati yang selalu share info2 yang bagus....claps...



Kami makan kat Restoran Waneeda di Kota Damansara. sedap...mulanya tersalah amik no telefon sebab saya search no untuk Vichuda tapi bila kol Waneeda rupenya dah tukar nama...belasah jela sebab kena order awal2 takut lama plak tunggu makanan bila nak buka nanti..



holoh holoh holoh comeynya kasut pink tu.....ikut hati nak beli tapi sebab kasut dicha dah beli last week....xmolah membazir plak...sok2 dh besar kita beli ye..


Yang mana satu jadi pilihan biarlah rahsia...hehehe....tak seprais la nanti....lega anak2 punya dah settle...tunggu kot2 pasni nampak ada yg berkenan kita top up la ye...bersederhanalah ye kita anak2....kita bukan orang kaya...kita hanya golongan marhain aje....

Ckp psl Converse ni, trend n brand lama yg naik balik...seingat saya masa sekolah dulu Converse dan brand seangkatan ngan dia seperi Quicksilver, Tropicana & Ocean Pacific (OP) glamer dulu...kemain kalu pakai brand tu dulu megah la...orang asik usha la...gigih ni heret mak n abah p Star Hill sebab nak cari Tshirt OP n beg sekolah lubang2 OP....sape ingat? kemain beli kat Star Hill sebab kat situ yang ada butik OP...yelah dulu kan BB kan glamer tempat lepak budak2... masa tu tahun 94's 95's gitu...saya form 2 tak silakep...hahhahaha..,

Beli kasut terus la balik tak sempat nak jalan2 sebab dah malam sgt esok anak nak bangun sahur lagi..sian plak...nampak pula eskem berenti sat makan eskem....tetap warna pink tau dicha ni....semua pink semua dia punya....

Oklah..itu saje....

2 comments:

lieyalatif said...

yeay!!! hanim dah aktif berblog balik ke hehehehe...aktif le balik hanim ....rindu nak bace cite dicha n danish heeheheheh

yaaaaa itu dia...jom ramai2 kite mengconverse...lieya tahun ni pun tige2 bradik beli converse...hehehheh....

Mimy Hamid said...

heheh sy terignat sbb sy salah sorang terikut ngan OP ocean pacific..hehehe bila kenang kelakar la..hehehe...nak converse gak utk fayel