Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Friday, July 20, 2012

Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan....

Saya nak ucapkan Selamat Berpuasa pada semua kawan blog saya...minta maaf zahir batin ye...

Semoga Ramadhan kali ni memberi seribu kerahmatan pada kita semua...


Psst...walaupun saya dah tak aktip berblog saya tetap ingat n kdg2 jenguk blog korang cume nak aktip berblog macam dulu belum ada mood lagi....


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

11 comments:

atty's said...

salam ramadhan dan selamat berpuasa anim..takecare.. :)

pena rozie said...

Salam Ramaadan & Selamat Berpuase....

Queen said...

Salam ramadhan kak hanim =)

Neeza.Areef said...

slmt berpuasa hanim

Dee said...

salam ramadhan hanim..

Rasp said...

Semoga setiap amalan dan ibadah kita dalam bulan puasa kali ni diterima oleh Allah SWT.

Maaf atas segala khilaf ku ya sis...

Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak.

nieda said...

salam ramadhan muza

Mumyshane Qeisha said...

slmt berpuasa hanim :)

ieda said...

salam ramadhan buat hanim sekeluarga juga dari akk ..
semoga ramadhan ini membawa keberkatan bagi kita semua ;)

kimmm salam winduu kat dicha !

khairul said...

salam Ramadhan dr saya

Outbound di malang said...

salam ramadhan :)
Nice blog :)
salam kenal sobat :)
Buatlah hari esok lebih baik dari sekarang !
di tunggu kunjungan balik.nya!terimakasih ...