Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Wednesday, June 6, 2012

Wordless wednesday - Lempeng ke lempang?

Weeken lepas brekfes saya buat lempeng tepung makan ngan sambal telur hancur

Pic kedua tu muka dicha kalu senyum macam nak minta lempang je kan? Mengada.....sampai ke hati nak lempang gegirl saya tu...
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

9 comments:

mamyharraz said...

lempeng kegemaran akk.
lempang pun kegemaran akk bila tiba naik hangin =P tihehehe

olololo tomey tomey gegurl hanim buat muka camtu.

ieda said...

wah !... kalau akk , akk panggil lempeng batak ! .. hahahhaha sedappp kit panggilan tuu ekekek

awat lahh si dicha buat ghuper gituu ekeke ;)

onniesham said...

sedap pulak nengok pic lempeng tu.

alahai cutenya muka dicha senyum camtu.. gerammm

Dee said...

sedapnya lempeng..

dicha tu muka comel sapalah smpi hati nak lempang..hehehe..

atty's said...

kty suka sgt makan lempeng..

kan main dicha.. :)

Neeza.Areef said...

mkn lempeng x cukup 1

jgn wat muka gitu dicha ibu nk snap gambo tu senyum btl2

nieda said...

alo tomei2 dicha.. takde maknanya nk lempang.. kalau aunty dapat habis kena gomol ni

lieyalatif said...

wow!! sedap lempeng tuuu hanim....

dicha comey looooooooooooo...mane leh lempang...cium cikit buleeey!~~

POSH76 said...

suker lempeng..suker gak dicha..comel sgt!!