Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Monday, June 4, 2012

Salam semua

Apa khabar semua....lamanya blog ni terabai. Rindu nk berblog tp sejak kebelakangan ni ada benda sedih terjadi kat family saya. Asben saya masuk hospital hari tu. Denggi n jangkitan kuman pada paru2 n hati dia ada bengkak sket.

Puncanya dia batuk on and off selama sebulan. Bila cek darah byk kali doc xdpt trace smpai dia betul2 flat masa 24/5. Terus masuk wad sbb dia terus terang tak larat. 4 ari asben sy masuk hospital.

Ada jugak sy berubat ngan perubatan alternatif. Takut plak saya bila dengar jwpn dari ustaz tu.

Hari ni asben sy dah start keje balik. Saya harap dia teruslah sihat macam sedia kala. Cume skrg kalu dia lasak sket dia cpt penat. Mungkin amik masa untuk pulih.

Itu sajer. Terima kasih pada kwn2 blog yg fren saya kat fb yang doakan kesihatan suami saya. Sebab saya ada update status kat fb cume kat blog je br hari ni saya bagitau. Tq
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

10 comments:

Deqna said...

patutlah dah lama sangat tak dengar citer hanim.... apapun semoga husband hanim cepat sihat seperti sedia kala yer....

Neeza.Areef said...

sabar ye hanim..insyaAllah asben hanim tu sembuh btl2 nanti

mamyharraz said...

As-salam utk hanim.
patut lama tak dengar cerita hanim kat sini.
apapun akk dokan semoga semuanya baik-baik saja.jaga diri baik2.

nieda said...

akhamdulillah, semoga terus diberi kesihatan yg baik

atty's said...

as salam hanim..semoga hanim dberi ketabahan menghadapi dugaan..
Kty doakan smoga hubby hanim sihat slalu.amin

Eri-chan said...

semoga sihat husband you hanim, dan banyak2 berdoa. senaman jgn dilupa buat.

ieda said...

loor patutlahh hanim sunyii aje ..alhamdulillah hubby dah semakin ok , take of him dear .. & u too .. jgn risau2 sgt ok .. ;)

Dee said...

dee doakan agar suami hanim sembuh sepenuhnya..

rasp said...

memanglah merisaukan bila ada famili yg tak sihat kan sis...
neway, smoga hubby hanim sihat 100% cepat...

atty's said...

semoga hubby hanim pulih seperti biasa ya..