Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Thursday, June 14, 2012

Dah seminggu dah....Al Fatihah

Hari ni genap arwah nenek saya pergi. Sedihnya hati kami Allah je yang tau. Kami rapat sebab nenek duk bersama kami.

Lagi satu mcam sy ni cucu kesayangan dia...macam2 lah saya dpt daripada dia...rindunya kat nenek. Saya tau mak saya lagi sedih.

Mak saya sorang je yang tinggal. Pak long saya pun dah meninggal 3 minggu sblum nenek saya pergi. Adik mak saya pulak xde kat sini di Germany.

Adat kan setiap yang hidup pasti akan mati.

Yang pasti kenangan ngan nenek akan terpahat dalam hati saya.

Al Fatihah...

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

9 comments:

IxoR@ said...

al-fatihah....

semoga rohnya ditempatkan di kalangan orang yg beriman....

rasp said...

salam takziah utk sis sekeluarga...
smoga tabah menghadapi hari2 depan mu...
smoga rohnya ditempatkan di kalangan orang-orang yg beriman...
al-fatihah...

nieda said...

al fatihah,kuatkan semangat yer muza..

Dee said...

al-fatihah dan takziah buat hanim sekeluarga..

semoga rohnya dicucuri rahmat..

POSH76 said...

tapi mmg sis kalu kita close mmg terasa...al fatihah utk arwah

mamyharraz said...

salam Takziah utk hanim sekeluarga.

mmg akan makan masa nak sesuaikan keadaan tanpa arwah nenek..apapun harap mak,hanim dan semua tabah.

akk doakan roh arwah dicucuri rahmat Ilahi~ -Al-Fatihah-

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

Salam takziah Hanim,
Alfatihah utk arwah..
semoga Allah mencucuri rahmat ke atasNya..

sy pn br je kehilangan org tersyg, iaitu ayah saya. ye, setiap detik salu teringatkn kenangan bersama arwah. Mana mungkin dpt lupa org yg tiap2 hari kita nampak, bersama..
tp itulah, setiap yg bernyawa pasti mati. hanya doa dr kita yg arwah nantikan..

Mumyshane Qeisha said...

salam takziah hanim..moga hanim & family tabah..

ak yuyunz said...

saya juga sedih sebab baru kehilangan atok..