Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Monday, May 14, 2012

Nenek saya discharge hari ini..

Tadi mak saya kol nenek saya dah boleh kuar hospital hari ini.

Semalam saya p melawat Alhamdulillah dia ok tapi nampk di agak penat sikit lah. Muka pun dah nmpak ceria. Sakit tu of course la tetap ada kan tapi saya percaya nenek sya seorang yang kuat semangat. Sebab di jarang sakit n masa dia jadi cikgu dulu dia jarang mc. Mak saya lah yang cerita.

Fisio pun dah start buat. Kena perlahan lahanlah buat.

Last, saya nak ucapkan terima kasih banyak2 pada kawan2 blog yang doakan kesihatan nenek selama ini.


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

12 comments:

POSH76 said...

alhamdullilah sihat dah nenek hanim....

Neeza.Areef said...

berkat doa semua insyaAllah nenek hanim akan sihat cam dulu

Emy Tak Kecik said...

alhamdulillah muza nenek dah boleh balik rumah :)

Dee said...

nenek hanim cikgu? wow..mesti anak2 murid dia dah ramai yg berjaya..

alhamdulillah tengok dia dah semakin sihat..moga terus sihat hendaknya..

Dee said...

nenek hanim cikgu? wow..mesti anak2 murid dia dah ramai yg berjaya..

alhamdulillah tengok dia dah semakin sihat..moga terus sihat hendaknya..

ieda said...

alhamdulillahhh syukurrrrrrrrrrrrrr ;))

mrs.ecam said...

alhamdulillah.....

lieyalatif said...

Alhamdulillah.... Moga nenek hanim sihat2 hendaknyer....

Mumyshane Qeisha said...

bekas guru rupanya nenek hanim.syukur..dia dah beransur sihat kan.moga dia sihat selalu

Mimy Hamid said...

Insya Allah berkat doa kan hanim...moga cepat baik yer nenek

atty's said...

alhamdulillah nek dah discharge,semoga nenek cpt smbh,selamat hari guru utk nenek

| SUE | said...

Alhamdulillah...syukur