Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Monday, April 2, 2012

My new hair cut

Wah tajuk kemain lagi.....sebearnya bulan lepas sy baru je potong rambut. tapi bila tengok rambut baru Mimy saya berkenan sangat. Semalam saya pergi salon nak potong macam tu. Tapi amoi tu cakap rambut saya pendek sanagt tak boleh tiru bulat2 macam tu. Tapi dia cube jugalah. Potongan rambut tu ala2 bob cut. Tapi tang depan tu lebih panjang dari belakang rambut kita tu.









Takpe nanti dah panjang sikit kita trim sampai jadi macam rambut Mimy....mimy awak jangan marah ye kita cube tiru rambut awak....:)

Itu saje

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ

11 comments:

Dee said...

comel..sesuai ngan hanim..

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

hahah, lely last week pi potong..
camtu gak, ckp kt budak tu sy nk stail pendek kt blkg, panjang kat depan, mcm pancung ghitu..
ooo, rupeneyr die panggil bob cut yer.. heheh.. baru tau!

POSH76 said...

comella beb u nampak muda taw!!!

Neeza.Areef said...

hanim akak mmg suke ptongan rambut gini..mcm liana samsudin..masa rambut paras bahu mmg ptg cmtu tp dh pjg x npk dah cuttingnya..mmg cun..cewahh.. :D

Mimy Hamid said...

sy rasa rambut hanim potong macam ni lagi lawa la...rambut halus...sy tak marah pun malah lagi suka...look muda gitu...

lieyalatif said...

tgh pesen rambut ni kan hanim...ramai org buat rambut gini...lieya nak buat gak, tapi sayang lak rambut yg dah mule nak panjang nie...konon nak bela panjang n curl2 kan bhgn bawah..bajet2 wanita ayu laa gitu haahahaha.....

ape2pun rambut baru hanim mmg superduper gojers!

Pepel BoNda AmaNi said...

wah semua dengan imej baru...nak kena g potong jugak la cam nie..hehehhe

onniesham said...

cantikkk...u look gojes okkk. nmpk muka pon kuwus sket..

mamyharraz said...

cun hanim :D

sesuai sgt yg penting nampak fresh&muda belia :)

IxoR@ said...

Cute! Nmpk muda remaja gitu.....

ieda said...

wah ! dikkkkkkk
dasat nie .. tapi walau macam mana sekalipunnn bila hanim bertudung lagiiiiiiiiiiiiiiiilah manisss !!!! ;)