Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Tuesday, April 17, 2012

Dicha paw nenek dia pulak


Nenek dorang ni aka mak saya ni memang rajinlah kot beli barang2 untuk cucu dia. Bajulah biasanya sampai saya terpaksa cakap tak yah lah beli. Sekarang ni agak slow sikit compare masa danish baby dulu. Sampai saya warning lah mak saya..ehehehehhe. Tapi kadang2 saya dapat lah tempias jugak maklumlah saya kan anak bongsu. Perlu ke nak mention bongsu itu..heeee

Sebabkan masa danish birthday dulu nenek dia dah belikan,untuk adil dia belikanlah jgk utk dicha. Mohla ke JJ Wangsa Maju Ahad minggu lepas. Dua hari sebelum birthday dicha. Saya kalu menan gegirl ni memang saya suka sangat. Tak sabar nak belikan dia kitchen set n apa2 lglah menan yang agak girly sikit ni.




Oklah itu sajer. Saya share gambar yer.



Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ

9 comments:

mamyharraz said...

untungnya anak2 hanim..tp nenek mmg begitulah hanim..mak akk pun sama..sikit2 beli utk cucu.

kiut2 kan barang mainan gegirl nih..akk pun geram.cute je darissa pegang patung tu :)

lieyalatif said...

alah tak pe la hanim...mmg gitu le peel atuk n nenek..manjekan cucu sgt2...same laa mcm kes lieya ni sampaikan klao balik kg tu penuh mainan atuk n nenek beli nak kene bawak balik....penin pale jugak hahahahaha....

wah dicha dah ade baby....mintak ngan mama le dicha baby betul2 heheehehe

atty's said...

sama ler ngn fir..nenek ikut je apa yg fir nak..semua nenek beli..

amboi dicha..beshnya dpt menan baru..

Watierman said...

Assalam Dik Hanim....nenek dengan cucu ni beza dari masa dia jadi Mak dulu tau....bila dah jadi nenek atau datuk....mood dia ...aura dia memang lain bebenor!!! Tengoklah nanti bila Dik hanim lak jadi nenek....menan girls best...yang boys ape je..asyik2 kereta...bola...figurines!!!

Neeza.Areef said...

msti nenek dicha hint kt hanim tu nk bg dicha adik lg..hehehe..

Mimy Hamid said...

yeayy dicha dapat hadiah dari tok nenek..best pa..gitulah hanim....untung tau jadi cucu ni kalah kita anak anak ni...sy suka la hadiah dicha ni..seronok ada stroller ...ala Fayel tak leh main menan pompuan

Pepel BoNda AmaNi said...

nenek memang cam tue kot kan..sama la cam maktok amani tue..sampai kena cakap..dah la..xyah beli dah..sebab tue kadang2 dedi amani xmo bawak maktok pegi soping complex..kekekekekke

nieda said...

comelnya enan dicha.. boleh geng dgn humaira ni suka anak patung.. cucu kesayangan mestilah dpt mcm2

IxoR@ said...

Kalau cenggini.... bukan anak je yg suka... omaknya pun suka...

Hehehe.....