Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Wednesday, April 25, 2012

Danish yang berani

Sekolah danish ada pameran sains. Bayar 5 hinggit bolehlah bergambar ngan haiwan eksotik.

Saya n abah dia pun tak berani bergambar ngan ular. Geli!

Pic tu ada flash sebab saya snap atas gambar terus. Tak sempatlah nak scan bagai. Saya dah siap siap frame kan dah. Tak sangka pulak danish berani n tak geli.


Psstt.... Terima kasih atas doa yang kengkawan beri dalam entry nenek saya tu.


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

12 comments:

Neeza.Areef said...

geliiiiiiiiiiiiiiiiiiiii gelemannnnn....muka danish relaxx jew

lieyalatif said...

alamak hanim!!! lieya yg menjerit2 tgk nie....eiiii geliiiiii...mmg tabik le ngan danish...berani die!

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

bran nyer awak danish!
kalo mak cikk... upah 100 henget pun tanakkkk...
arghhh... larikkk!!!

atty's said...

Aduiyaii..beraninya danish..unty pun takut tau..caya lah danish

mummY daniSha said...

danisha pun sama...berani...eeee sy gelila...tgk pun geli geleman hehe

mamyharraz said...

beraninya danish.
budak ni kadang kita tak jangka.semua benda dia berani nak explore kan.kita je yg takut2 hehe

eis said...

wah..beraninya danish! kae tak tahulah berani ke tak bergambar dgn ular.

POSH76 said...

muka danish cool betu...kalu me geli geliman

IxoR@ said...

masyaallah....

mama pora pun tak berani... lagi geli.... eehhhhh tak mau la!

etiey.com said...

memang aunty tabik spring le dengan danish. kalau aunty upah rm500 tak pegang lagi he he..

Queen said...

waaa....auntie pun takot ni danishhh oiii

ieda said...

mak aihhh
adehhhhh mengigil akk nie ..
huhuhu ...