Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Wednesday, March 28, 2012

wordless wednesday lah sangat......



Tak suka bila balik umah masih teringatkan keje kat opis yang tak siap lagi..serabut..nasib bila tgk muka anak hilang sekejap pikirkan pasal keje. Bila nk tido pun susah sebab teringatkan keje...rasa macam lagi teruk dari angau  masa bercinta dulu..hahahahaa

Itu je..selamat bekerja uolls. Layan pic dicha yg macam amik pic camwhore tu yer. kot2 leh ilangkan serabutke.....




Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ

8 comments:

mamyharraz said...

kalau ingat hal keje mmg serabut.mulalah fikiran ni asyik nak bercutiiiii je..

comelnya dicha :)

lieyalatif said...

comey!!

geram tgk pipi gebus tu....ni hasil didikan mama le ni dicha kan...tu pasal dicha pandai posing manje nie heheheehhe

Neeza.Areef said...

dicha dah ada gaya ke arah modeling2 nih..jap2 lg pndai begaya dah

ieda said...

ya allahhh ya tuhaaaaaaaaaaan
haa geram nak gigit je dak dicha nie ekekkeke ;)
bukan main pandai mendongkat dagu !!! .. ;)

Mimy Hamid said...

dicha dah posing mengedik laaaaaaaaa....sukee nengok..gegirl sgt

Emy Tak Kecik said...

geramnye dgn dicha ni..
comel betol :D

IxoR@ said...

dah pandai da posing depan kamera ya..... hehehehe....

Pepel BoNda AmaNi said...

alolo cute tau...