Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Wednesday, March 14, 2012

Wordless Wednesday - beg dicha



           



                                  
Beg baru dicha. Kami belikan kaler pencil skali.

Beg ni dia siap bawak tido tau. Kehulu kehilir dia heret beg

Tak sabar nk tunggu dia besar sikit sebab nak belikan dia barbie pulak

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ


13 comments:

♥ Wina ♥ said...

alololo comeinya beg tuh!

samalah dengan Kira, fanatik betul dengan beg..yg terbaru nie dia mintak beg sekolah yang besar tue pulak sebb tgk kawan kat rumah BS bwk beg gi sekolah huhuhuuu

Neeza.Areef said...

ni mau kemana2 pn dihangkut gak nih..agak2 berat je ibu la tadah ye..hehe

POSH76 said...

tomeila cam rupa dichalaa...nak pinjam bley!!!hehe

mamyharraz said...

beg sama kiut dgn tuannya :)

bagus hanim biasakan buku,pensil dr kecik nnt lama2 dia pandai gunakan..

rasp said...

tomei beg nya...
siap ada patung..
patung tu mirip2 dia lah sis :D

lieyalatif said...

comey gile hanim!! sesuai gile ngan gegurl....siap ade baby plak hah duduk kat belakang heheeheh...comey2...

biase la tu hanim die dah tgk abang danish die buat homework, die pun nak juga merase ade book ngan kaler ekekeekeke

Pepel BoNda AmaNi said...

cantiknya beg dicha....amani pun ada jugak beg cam nie..kaler pink tapi katun tue..hello kitty..paksu dia kasi...

Queen said...

aloo..comel..siap dgn ank patung tu

nieda said...

co elnya beg dicha.. rambut dicha je lmbt pjg sama mcm kak humaira

Mimy Hamid said...

sapa pilih beg ni..ala ala serupa lak ngan tuannya dicha..hehehe...

ieda said...

alah2 beg dicha sama comel macam tuan die ekekek ;)

hurmmm x sabar nak tunggu dicha ke sek .. macam mana agaknyee ;)

IxoR@ said...

dicha... comel beg!

aunty pinjam bole? bole laaa....

:D

mummysyafie said...

comel nya beg dicha...nak pinjam bleh tak?