Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Monday, March 5, 2012

Cerita paw ari tu yang dah basi

Bukan pau makanan tu tau no no no tapi cerita paw Danish masa birthday dia ari tu. Ingat tak entry INI. Dah lama dah ada kat draft terlupa nak publish..hehehee



Masa p JJ ari tu pergi ngan mak saya. Nenek Danish lah. Saya dapat perfume Danish pulak dapat ini. Tak suka betul bila dia pilih mainan. Tapi dah nenek dia yang nak belikan, terima jelah. Dah lama jugak saya tak belikan dia mainan sebab Danish ni excitednya sekejap pastu dah tak nak main dah...Buat kumpul habuk je. Saya tal rajin nak lap2 tu semua...hehehehe


 
 Nilah mainannya lepas kuar dari kotak tu. Dan sekarang benda ni tersadai je kat meja ni. Danish n Dicha buat tak heran je. Sayang je kan...baik duit tu bagi kat saya boleh lah saya buat beli apa2...Eh!


Itu saje. Kornag sihat?lama tak jumpe n borak-borak kan? Dah penutup baru nak tanya kabar...hehehehe

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ





    

7 comments:

atty's said...

ye lah ,masa fir lebih kurang baya danish , camtu lah memula je excited lepas tu bosan, tp skrg dah besar sikitkan ..lagi besar menannya ..yg terbaru basikal pixie .

Neeza.Areef said...

la..tesadai dah...cpt je jemu budak2 ni.pasni nk mainan lain plak

Queen said...

masuk kotak la hanim.. lepas tu kalau agak die dah tak nak..adik2 die dahtak nak...boleh la let go preloved..haa =p

Dee said...

mmg..anak2 dee pun sama..excited kejap je..sbb tu tak pernah beli mainan mahal2 kat dorang..

mamyharraz said...

makan hati kalau kakal nampak mainan abg danish nih tau..sbb mamy kakal tak pernah belikan hadiah hebat mcmni kt kakal sebabnya kakal suka baling brg2 sampai berkecai T.T

budak biasalah hanim..benda dah ada tp masih jugak nak yg baru..pastu bosan hehe..

Pepel BoNda AmaNi said...

amani pun sama..kejap jerk excited nak main..pas tue non hado...di campaknya....

Mimy Hamid said...

hot wheels ni kegilaan budak lelaki..nanti anak saya apalah dia suka agaknya..mengepaw mama nya la