Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Tuesday, March 6, 2012

Berjumpa setelah lama dah tak berjumpa

 Banyaknya word 'berjumpa'. Reunion gitu...Saya jumpa kawan2 masa kat itm dulu. Kawan susah senang saya. Saya tau kawan mana yang sama2 ngan saya bila zaman sedih saya kat itm dulu. Takmo cerita panjang2 sebab nanti saya nangis.

Saya sebenarnya segan nak jumpa kawan lama2. Sebab paling utama perbezaan saiz saya..Malu!..Ingat kan nak jumpa kawan yang lama2 tu bila saya kurus balik tapi nak tunggu kurusnya tak tiba2..hahahahaa. Tapi takpelah kali ni kita redah je jumpa.



 Dua-dua masih maintain cantik n slim.



 Fara. Ni pun masih maintain cantik n slim walaupun anak dah 2. Akakkkkk jugak tak slim2 lagi.




 Tiba-tiba budak ni suka ngan kamera pulak ari tu. Sampai suruh kita tangkap gambar dia. Mungkin dia tengok banyak untie2 yang cantik2 ari tu. Danish jangan tanyalah dia dimana, dia main ngan kawan baru dia itu.



 Saya sayang korang.



 Gambar ramai-ramai



 Saya n Zura. Kawan yang saya kenal dari zaman sekolah menengah.  Hampir 16 tahun dah kita orang kenal. Masa diploma sama kelas. Tapi bila degree dah tak sama kelas dah.


 Kalu pic bahagian atas macam ni saya suka. Letak banyak2 pun takpe sebab taklah nampak badan saya tu. Nampak kurus walaupun takkkkkk..hehehehe


 Ni gambar yang saya amik kat fb...masing-masing ada kehidupan masing2. Bahagia dengan cara tersendiri. 

Sekejap je borak2. Dalam 1 1/2 jam. Saya balik dulu sebab pergi ngan askar2 kan agak terhad lah nak berjimba2 n borak2..mungkin kita boleh set time lain. Kita2 je kuar. Tinggalkan askar2 tu kat rumah..hehehee

Itu sajer. Yang penting saya sayang kawan-kawan saya. Tak kira kawan yang kat dunia realiti ataupun kawan-kawan alam maya saya iaitu korang....


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ





    

12 comments:

lieyalatif said...

hanim ni lawak laa...tegelak2 lieya bace tang nak jumpe bile dah kurus balik tu tapi tak kurus2 ekekeekek....alah hanim tetap comey leee...don wori.....

sonok jumpe geng2 lame kan...mesti byk bende nak diborakkan...

mamyharraz said...

akk dulu pun kurus...kwn2 jumpa akk skrg masing2 #pitammm tp ada akk kesah? hehehe

seronok bila jumpa kwn yg sekepala dgn kita yg faham kita.. :)

nota:akk syg hanim :)

Neeza.Areef said...

dpt jmpa blk pn dah syukur sgt kan..x lost contact..bkn senang nk kumpul gang lama ni..gemok kurus blkg cte..sape nk kondem2 jgn jmpa lg..haha

baju kwn hanim yg zura tu sama ngn akak pnya bj..tp akak pnya dark blue..hehe...

Pepel BoNda AmaNi said...

bestnya dapat reunion...rindu dekat kengkawan lama....

POSH76 said...

bessnyer dapat jumpa kengkawan lama....statement nak kurus tu wajib!!! hehe

Queen said...

besar boleh kurus kak..ni muke nik lobang2 acane nak tampal?..huhuhuhuhuhu

rasp said...

akak pun segan gak nak reunion jumpa kawan2 lama....
tapiiiiii tu semua letak ke tepi...
janji jumpa kawan2 and enjoy hehehehehe

Cho Zila said...

sama cam akak.. sebabtu sekarangni memang tak nak jumpa ngan orang.. akak dalam proses nak cuba kuruihni.. harap kali ni berjaya...
bestnyer dapat jumpa kengkawan lama.. tapi entahler akakni jenis tak ramai kawan yang dertuler entah berapa orang...

~AmyLiana86~ said...

renuon best sb leh jupe kawan2 lama..tp kadang ssh nk jupe sb masing2 byk komitmen kan..hhee

nieda said...

bestnya dpt jumpa kwn2 lama...owh baru tau muza dgn zura dh lama kenal

ieda said...

seronoknyee leh reunion macam nie ..
jumpe kawan2 lama yg x sabr tuu kan .. makan2 lak .. seronokkk ;)
winduu ngan darissa .. geram tgk pic dia menjeling tuu ;)

Mimy Hamid said...

hai hanim..lama tak jenguk..sihat