Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Wednesday, February 1, 2012

Wordless Wednesday - Petai & Jering


 Ayah mertua saya kata tak boleh makan kedua2nya dalam satu masa. Maknanya kalu tgh makan petai , tak boleh makan jering pulak takut nanti kencing tak lawas.

Uolls makan ke ni? kalu saya, saya tak suka makan yang mentah. Saya suka yang dah masak punya. Contoh macam sambal petai n ikan bilis.



Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ





    

10 comments:

mamyharraz said...

oo gitu ya hanim..sebelum ni dua2 akan tibai dlm masa yg sama :")

hehe akk suka dua2 kt atas tu ;) nyummmmsss

Neeza.Areef said...

akak x mkn..dan x penah mkn
klu petai yg masak dgn sambal udang tu..dpt rasa dan bau dr sambal je la..tp klu jering mmg x penah mencuba..

YaYaNsMuM said...

Yayansmum suka makan yg masak gak...yg mentah kureng sket...huhu

atty's said...

owh baru ku tahu..kty suka je ke 2-2nya..mentah ke idak..kty balun jew..

lapar lak tgk entry nie.

onniesham said...

x suka makan dan x pernah makan pon. hehehe. sbb dari kecik2 mak sy mmg x bg makan so smpai la dah tua bangka ni sy x pernah try pon. kalo dicampur dlam sambal, mmg saya ketepikan sumer petai2 itu.

pena rozie said...

Petai suka, jering x suka

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

sy makan petai aje,
blh makan time sego r celur..
asben lgla antu petai..
kentut busyuk.. hehehehe

nieda said...

owh yaker, nasib nieda xmkn kedua2nya

Cik Wanie Ghani said...

wanie adalah pencinta Petai ok,
wanie suka buat sambal petai,
nyum nyum nyum

Deqna said...

dua2 pun makan...tapi tak lah selalu...itulah dia penambah selera... rasanya tak pernah makan dua2 sekaligus kot..