Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Tuesday, February 21, 2012

Bisou, Cupcake sedap!

Kita teruskan ngan n3 cupcake sedap ni.
Sebelum tunggu turn untuk makan kat Chillis tu saya ternampaklah Bisou ni. Adalah baca kat mana entah yang cakap Cupcake Bisou ni sedap.


 
Bisou, Bake Shop. Terletak tingkat 3. Ye ke ha? Yang pasti sama level ngan TGV n Chilis tu.




 Semestinya Red Velvet menjadi pilihan
 


 Nyum nyum nyum.....



 Comey-comey cup cake dia...



 Comel kan?




Sebijik 6 ringgit



 Black Velvet pun ada..
 
 


 Nilah rupe cupcake yang comel tu lepas beberapa seketika sebab masing-masing berebut nak pegang plastik Cupcake ni. Beli 2 bijik je. Nak rasa gitu. Tapi serius memang sedap gile! Saya dapat segigit je. Habis uolls 2 bijik ni dikerjakan 2 beradik tu...

 

 Apa ni?



 Ha kau..nasib mulut tu kecik kalu tak sampai siku gamaknya masuk dalam mulut dia...hahahahaa

Saya tak tau selain KLCC , kat mana ada lagi outlet Bisou ni. Tapi memang sedap Cupcake dia. Tak manis mencengkam rasa dia.Lepas ni nak cube Wondermilk punya cupcake. Terkenan Mamyharraz punya entry. Cupcake Chic dah pernah rasa tapi saya tak bape gemar sebab macam manis sangat.

Itu sajer. Selamat Mencuba.


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ



7 comments:

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

cupcake bisou mmg bisa! heheheh..
ramai yg dh post etry dorang ckp best..
tp so far lely lom coba lg..
igt nk try tet gak time pi klcc one day..

ieda said...

adehh besau tuu dik
pueh hati makan ..
tapi anak2 akak kalau topping macam tuu x makan lah huhu

wahida said...

aku tak try lagi...nnt aku nak try jugak la...

tak manis sgt tu yg aku nak dgr tu...

Eri-chan said...

bisou juga ada kat bangsar village. wondermilk ada kat area uptown. baru buka lagi cwgn kat citta mall.

IxoR@ said...

Tak suka cup cake... Kek kek kek....

Cik Wanie Ghani said...

adoi,
besau tue cupcakesnya,

dan red velvet mmg adalah perisa yg terbaik,
nyum nyum

Pepel BoNda AmaNi said...

teringin nak makan redvelvet.....