Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Monday, December 12, 2011

Pergi kenduri kawin tapi gambar pengantinnya satu je...

 Minggu lepas kawan asben kawin. Tapi asben amik sekeping je pic pengantin. Selebihnya pic kami saya anak beranak.

Lepas kami makan, tunggu lah pengantin datang. Tapi sebab kan pengantinnya lambat sangat sampai tu lah asben saya snap pic kami. Saya ajak balik tak nak sebab nak jugaklah tengok kawan dia bersanding. Last2 tengok kawan dia berarak je. Lepas snap sekeping terus kami balik. Buat sayarat katanya..hehehe. Kawan dia yang pengantin laki tu yer..



 Lepas rombongan pengantin pompuan ni sampai kami pun balik...

Kat bawah ni pic kami posing2...tapi nak bagi tau lah minta maaf lah ngan gambar tuan belog yang besarrrr tu yer. Malu nak letak tapi sebab pic anak2 ada saya letak lah jugak..heehhehee


 Cakkkkkk! Dalam undang2 photography kalu modelnya besarrrr kita amik bahagian kepala je yer...hehehehehee...Motiff?



 Ha kauuuu penuh nya saya..... berkilat2 muka...sangat panas hoke.....ngan kain baju saya tu macam tebal lah...lepas ni pakai p opis jer sebab dalam ekonnn


 Banner perantin





 Ibu n Dicha yang ralit makan lolipop...sekali sekala bolehlah mkn tu...itu pun sebab nak bagi dia diam.



Ibu dicha n danish....sepet2 mata saya jadinya sebab pipi besor nau....bila mau diet Pn Muzalifah Hanim?huhuhuhu


Lagi sekali....
 

Ok pic last...itu je pic posing2 setelah ditapis-tapis...


  Itu sajer...

Pssstttt...ari ni saya cuti sebab I kan keje kat Selangor...Selamat bekerja uolsss



Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ





  

13 comments:

Cho Zila said...

cutiker akak kejeler... walaupuun keje selangor tapi ikut kl... sebab ikut bursa malaysia..kalau gi kenduri mmg gituler sebabnyer kadang malu nak gi amek gambo pengantin.. lastnyer gambo sendiri yang banyak..

Mimy Hamid said...

pakai kurung cotton kat wedding panas la hanim...kat opis ok...ada ekon..pstt opis sy KL kena keje...selamat bercuti hanim

lieyalatif said...

oo ni baju polkadot tu yeak hanim...cantik2...kaler pun cantik.....kene ngna tudung pink yg hanim pakai...sweet....

amboi syok yeak due badek isap lolipop.....

rasp said...

jeles nye u cuti...
nak gak cuti...
wahhh..cantik baju polka dot u sis...
kids mmg suka lolipop kan sis..

ieda said...

haah nampak hanim x selesa .. tgk cuaca mcm biasa2 aje ..

tapi cantik je kurung cotton tuu , warna dia :)
winduu ngan dak icha :))

POSH76 said...

me tooo suker ur baju kurung cotton.....yg penting gambo mem blog wajib ada yer hehe

IxoR@ said...

Ikut jenis cotton, ada yg sedap dan sejuk dipakai.....

Apapun cantik kain polkadot tu.....

Mesti dah berlengas kan? Hihihihi.....

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

awat selangor cuti arini?

musim cuti skolah ni ramai ler yg nek pelamin..
jenuh ler, tiap² minggu ada jemputan.. adess...

haah, cumel budak dua org tu isap lolipop.. =)

mekchu said...

oooo.. patut lah happy semacam.. cuti rupanya..

std la hanim.. mekchu kalo di wedding pun mmg malas nak bergambar.. paling tidak pun amek gmbr kat meja makan.. gmbr pengantin nan-hado..

konde said...

keluarga harmonis :)

Info Event For Blogger: Percuma Samsung Galaxy Ace & RM1000, it's very easy to get, let's come and get it --> http://www.streetdirectory.com.my/streetdirectorymalaysia/

mamyharraz said...

kaler baju koten hanim mmg lawa.tudung pun sesuai.

akk pun kalau p kenduri kawin mmg malas nak bergambar.

Pepel BoNda AmaNi said...

amani pun sama cam dicha..dapat gula2..baru la behave skit..hehehehe..

Deqna said...

kain polkadot sudah dirasmikan nampaknya....