Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Tuesday, November 22, 2011

Terima Kasih Cikgu!

 Hari Jumaat lepas adalah hari yang terakhir Danish di tadikanya. Tahun depan kan dah start Darjah 1. Lebih kurang 2 1/2 tahun danish di Tadikanya. 1/2 tahun tu sebab masa umur 4 tahun Danish masuk dalam pertengahan tahun, kira penggal ke dua persekolahan lah.

Nak balas jasa cikgu tu memang tak terbalaslah kan. Tapi untuk memberi sedikit tanda kenangan n tanda terima kasih untuk cikgu-cikgunya tu saya beli lah brooch. Ni pun cilok idea dari Dee n kawan-kawan fb dia...heee

 Inilah brooch nya.


Kasi close-up sikit.


   Kad tu saya suruh Danish tulis sendiri..
 Kad tu diselitkan kat kotak tu.

Taraaaaaaa....siap sudah

Di harap cikgu2 nya suka lah kan dengan pemberian tak seberapa nie....Terima Kasih Cikgu!

   
Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ





   

15 comments:

@}--niEra-- said...

jasa guru tadika ni jarang di sebut kan
teringat cikgu tadika sy dulu
teringin nk cari

SyuQ said...

cantik

NM02 said...

cikgu mesti sukerrrrr kan...

POSH76 said...

mmg santek...mmg jasa guru harus dihargai...

mamyharraz said...

sesuai sgt bg keronsang kt cikgu..mesti cikgu hepi :)

Mimy Hamid said...

bagi ni pun dah cukup buat cikgu danish happy dan hargai..adik n anakbuah sy pun sama...kalau tak tau nak beli apa ..suh bg brooch..cantik pun cantik

Pepel BoNda AmaNi said...

bestkan jadi cikgu...selalu dapat hadiah dari anak murid..kekekekke...nanti zaman amani ngan dicha..ntah apa la kena bagi dekat cikgu kan.....

| SUE | said...

seronok cikgu zaman skrg..
kalau dulu asyik dapat pen merah ja... hehe

makdara TERdiva said...

mesti cikgu2 tu suka :)

ieda said...

dah x lama dah kan danish nak naik darjah 1 ..

cantik2 brooch tuu :)

ps : dik soryy lah entry pun x terbuat arinie .. banyak nye kerja sejak tukar program nie huuh nak nangisss dikkk huwaaaaaaaaaaaa

nieda said...

mesti cikgu danish suka

lieyalatif said...

so sweet....lieya pun lum bagi adiah lagi ni hanim...tgh pikirin2 nak bagi ape .....

mesti senyum suke cikgu2 danish.....bile pakai jek kerongsang tu sure akan ingat danish selalu....

IxoR@ said...

wahhhh... nasib sy bukan cikgu danish.

kan? hehehe....

Queen said...

cantikkk kotak tu...aci tak?..hehehe

mekchu said...

nak jadi cikgu danish jugak la mcm ni... ada kosong tak? cikgu tuisyen pun dapat hadiah jugak kan.. hehehe..