Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Monday, November 21, 2011

Majlis Graduasi Danish

 Majlis Graduasi Danish di Tadikanya. Konvo lah..Keleeessssss budak-budak sekarang...tadika pun ada konvo2 kan...minta2 pas ni ibu nak tengok adik konvo kat Universiti pulak...aminnnn

Macam biasa buat di Lembaga Getah Malaysia atau RRI..


 Buat di dewan ini

 Penyelia/Pengetua tengah bagi ucapan perasmian..
 
 Meja untuk jamuan. Pihak tadika ada sediakan makanan n semua ibu bapa di minta sediakan sedikit juadah lah..ala ala potluck gitu....

 Anak dara saya..

 Yang kemain lagi melasak n berjalan berlari sana sini..lepas bebas gitu..
 
 Persembahan pertama oleh Tadika Danish. Dorang buat dikir barat...tapi danish kat belakang. Nampaklah dia tercari2 kami. So sweet...

  Macam tahun2 lepas jugak bergabung 3 tadika
 
 Persembahan kedua ialah nasyid...motip budak tu sorang je duduk idaklah saya tau kenapa..


 Kali ni pun danish di barisan belakang..puaslah abah dia zoom2 nak amik pic dia...
 



 

 Tahun ni ada pulak orang jual benda ni. Apa ye namanya? memang rezeki budak2 lah kan...kami beli lah satu untuk Danish. Memang dah macam konvo U kan..Teringat zaman saya konvo dulu. Abah saya belikan sejambak  bunga ros kuning..sweetkan abah saya. So romantic...hehehehe
 

 Untuk Danish...sebelum bagi danish, dicha dah pelanyak benda ni dulu....


 Ibu pinjam kejap ye dik...amik gambar...

 Turn danish plak amik sijil


 Ada sijil , gambar pakai jubah n gambar kelas.

 senyum tutup mulut sebab nak kaver gigi tu..

  bersama kawan-kawan



 danish bersama sijil tu n bouquet bear tu...
 
 Ngan kawan baik dia..
 
 Bersama cikgu taska/pengasuh di taska. Tadika n taska di bawah satu pengurusan yang sama. Tu sebab pengasuh taska ada ni. Ce tengok baju dicha tu. Abis baju dia. Orang lain belum makan n minum dia dah rasmikan dulu.

 Dansh ngan cikgu kelasnya, Cikgu Emy

 Ngan Cikgu Sue
 
 Kami..
 
Sijil Danish...

Berakhir sudah zaman tadika Danish. Dunia tadika yang saya rasa dunia yang penuh warna warni n ceria. Tahun depan danish dah masuk ke sekolah kebangsaan..zaman persekolahan yang sangat berbeza ngan zaman tadika nie...saya mesti rindu dunia tadika dan saya pasti Danish mesti lagi rindu...

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ





   

17 comments:

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

tahniah abg danish!.. =)

wah, dh mcm betul2 konvo kat U plak kan,
siap ngan bunga bagai..
zmn kite dolu2 mane ada benda gini kan.. huhuhu..
apepun, moga ianya jd inspirasi budak2 ni spy lebih berjaya, chaiyokkk!!!

POSH76 said...

kelaasss cam grade kat u...untung budak2 la ni

mamyharraz said...

tahniah danish :)

woahh terkagum-kagum akk baca entry hanim kali ni..hebat kan grad kt dewan bagai siap ada bunga..

ni yg buat akk tak sabar nak masukkan kakal tadika cepat2..nak bg dia rasa suasana mcm danish rasa :)

lieyalatif said...

pergh ...kelassss siap ngan bunga konvo lagi hah...mcm konvo U dah gini heehehehe...mmg meriah.....

tahniah danish...semoga menjadi anak yg menjadi kebanggaan ibu dan ayah yeak....

Dee said...

untungkan budak2 skrg..tadika lagi dah konvo..tp hensemlah danish ngan lesung pipit tu..sebaya mimi dia ni..hrp2 masuk darjah 1 nti leh score dgn jayanya..

Deqna said...

wah memang dah macam konvo u lah.... siap ada jual2 bunga lagi.. kellass

mrs.ecam said...

hamvoi konvo tadika cenggini gayanyer ek...hee hihihih...ank aku die br 5 taun...dpt mik gambo pki jubah jek...taun dpn die dpt msk pra-sek...x tau la kot ade ke x konvo2 cenggini taun dpn...tp klu aku pong msti nk bg gak bunge tu...moment skolah tadika tu...bestnyerrrrrrrrrrrrrr

Queen said...

sentap mek tengok bunga danish..

mek masa konvo idok dapat bunge pun.. cik dgn we kata MEMBAZIR..huhu

rasp said...

tahniah buat danish...
dah konvo & tamat zaman tadika...
dapat bear konvo plaks tu...best!
mesti u rasa sebak & bangga kan sis...

nieda said...

tadika skrg mmf hebat ada majlis graduasi mcm u pula...danish, belajar rajin2 tau bila masuk sek keb nnti

Pepel BoNda AmaNi said...

tahniah danish....untie bonda lak xsabar nak tunggu turn amani nanti...

[z@ck] said...

apasal dia cover gigi? hehe..tahniah danish

Mimy Hamid said...

amboi budak tadika skrang konvo macam ala universiti gitu...kita dulu biasa aje kann...takpe amik aura masuk universiti nanti...amin...


comel nya dicha....

lizz said...

tahniah untuk Danish

eis said...

sy pun sedih je kae dah habis tadika. kae cerita masa hari last kat tadika ada sesi salam peluk cium, ada yg nangis. cikgu pesan "jgn nakal kat sek rendah"..huhu. hai danish, tahniah ya :)

atty's said...

meriah konvo tadika danish
tahun depan , darjah satu dah ye..jap je ..

makdara TERdiva said...

sekejap jer dah abis tadika..

tengok lagi sekali dah turn danish grad kat U :D