Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Thursday, November 3, 2011

Hobin Jang hobin...

Hari Ahad kami ke Bahau Negeri Sembilan sebab nak celebrate N9 memang Piala Malaysia...

Eh, takdelah..ada kenduri kawinlah...heeeeee...Opismate saya kawin di Bahau..Berkonvoi lah kami 6 kete.

Tak de banyak pun nak cerita just nak sahre pic kami semua ngan pengantin..suka ngan warna tema nya..merah hitam..bila dalam gambar naik betul warna tu....







Cantikkan warna tema dia..ni bila gambar kawin dorang siap mesti cantik...tapi kan warna masa saya kawin dulu jugak cantik..purple...heeeeee...sempat!


Terselit pic kesayangan saya...ala tapi darissa plak terpejam mata...



Psst rindu korang semua....nnti saya singgah yer..bye
 

15 comments:

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

tahniah jang..
huhuhu, skuad kami kalah.. sobsobsob...

POSH76 said...

santek tapi purple tetap pojaan atiku hehe

lieyalatif said...

mmg cantik!! merah itam gituuuu....

amboi2 suke laa org tu nogori die julang piala besar...tahniah yeak hanim!!

Cho Zila said...

memang warnatu naik seri kalau bergambar... tapi tuler kalau akak tak berapa nak berani main ngan warna tu.. tahniah untuk pengantin...

mamyharraz said...

mmg cantik pic kt atas tu.naik seri.

sedondon baju danish dgn abahnya.suka tgk.adik dicha mmg menten chomel :)

Neeza.Areef said...

sedondon danish ngn ayah ye

ieda said...

x senang duduk langsung si darissa tuu , duk paling kesape lah tuuu :)

Ya ALya said...

dicha yg comey.....

nieda said...

cantik...naik betul warna merah ni

Mimy Hamid said...

sebab gi n9 tu pasal hobin menang kot..hehehe

makdara TERdiva said...

wow!!! pengantin merah hitam :)

salam aidiladha hanim

IxoR@ said...

Hanim x pakai baju ikut tema pengantin.... Danish & bapaknya dah sama kaler dah... Hihihi....

Hijau pink jugak jadi pilihanku.....

:)

wahida said...

anak bujang ko hensem la nok..makin hari makin hensem...

Pepel BoNda AmaNi said...

dah lama xmakan kenduri....merah itam..memang menarik kan...

rasp said...

pengantin zaman skarang dah berani kan main kaler2 garang...
cantik plak tu....