Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Friday, October 14, 2011

Lunch saya tadi

Guna hp pun hp lah janji blog berupdate. Guna hp senang. Tak payah nak transfer2 gambar. Tapi tulah nak blogwalking tak syoklah.

Tadi saya lunch makan ayam kfc n air beli cool blog perisa vanilla. Sedap n nikmat sangat! Saya suka air tu sebab ada macam bijik2 kenyal tu. Bubble kot namanya.

Oklah, hepi weeken uolls..take care

13 comments:

POSH76 said...

yess setuju...itulah namanyer blogger tegar...

mamyharraz said...

rasa tak lengkap hidup kalau tak berblogging kan hanim ;) hehe akk mcmtu.. apa jadi tetap nak bukak blog :")

kfc mmg idaman selalu..owye cool blog tu mmg owsem! sedapss kan.

atty's said...
This comment has been removed by the author.
atty's said...

kty lak kalau coolblog suka air sourplum.tp tak suka letak bijik2..hihiihii

makdara TERdiva said...

tak pernah menerai lg coolblog tu..maybe 1 day :)

Dee said...

x penah lagi try coolblog..nti nak trylah..

nieda said...

nida pun mmg favorite ais blog..selalu order perisa coklat. panas2 sedap minum ais.hehe

Mimy Hamid said...

KFC original ke...buat masa ni kalau spicy tomyam tak leh terima tekak..original ok...cuma now bosan ngan kfc..try ayam mcd sedap gak

Pepel BoNda AmaNi said...

xpenah try lagi coolblog tue...

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

sy masih tak gheti nk apdet blog tru hp..
lgpun hp murah aje, tataw mane nk insert picca.. ;p

Eri-chan said...

sedap tu airnya....hihi

IxoR@ said...

kadang sy pun malas nak on pc... update je terus... zassss siap!

hahahahhaa....

ieda said...

tulah .. dah lama juga x makan KFC nie .. hurmmm tapi tekak akak nie teringin nak makan pizza baru tuuu :)