Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Monday, October 17, 2011

Gud Luck adik!

Ari ni danish ada peperiksaan akhir tahun di tadikanya. Peperiksaan terakhir di tadikanya. Sebab tahun depan danish dah Darjah 1. Dah besar anak ibu dah.

Moga hati danish terang dalam menjawab semua kertas periksa dan dapat keputusan yang cemerlang. Doa ibu dan abah sentiasa untuk adik.

Kepada anak2 korang yang menghadapi peperiksaan juga, saya ucapkan gud luck n semoga dapat keputusan yang cemerlang. Amin...

Pssst...anak yang periksa kita yang menggelabah n kecut perut...huhuhu

14 comments:

POSH76 said...

Good luck Danish...mesti flying colorsss laa...insyallah amin

~izan~ said...

good luck danish! jwb molek2 tau.

atty's said...

selamat menghadapi peperiksaan danish & gudluck..

lieyalatif said...

good luck sayang!! semoga sume dpt dijawab yeak....

Pepel BoNda AmaNi said...

gud luck danish...danish can do it...

Cho Zila said...

good luck danish... anak2 akak takder periksa punya so tak rasa per2...

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

gud luck abg danish!!!
Danish boleh!!!
mommie doakan yg terbaek yer.. =)

~AmyLiana86~ said...

sekolah tadika ada exam akhir gak ey? hehe lupa..

Mimy Hamid said...

good luck danish....kejap je dah jadi anak bujang kan..ibu dia tetap hot maintain..hehe syok kan anak dah besar...

Neeza.Areef said...

good luck danish...

rasp said...

gud luck danish....smoga mendapat keputusan yg membanggakan ur parents...
sapphire last week dah settle...
mmg dag dig dug kan hati kita hehehehe

Queen said...

fokus ok..fokus.. =p

mekchu said...

danish jawab betul2 tau.. baca soalan sblum jawab.. kaler betul2.. garis betul2.. hehehe..

mamyharraz said...

good luck danish :)

kejap je masa berlalu..tahun depan dah nak masuk darjah satu kan..