Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Tuesday, September 6, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri & Maaf Zahir Batin


*Sticky Post sampai raya habis.....entry terbaru kat bawah yer...TQ
Saya dan keluarga ingin mengucapkan Selamat Hari Raya & Maaf Zahir Batin kepada semua kawan-kawan blogger andai saya tersilap coretan dalam berblogging nie. Mana tau ada tersalah kata kat blog saya n tersalah komen kat blog kawan-kawan semua. Maklumlah saya ni insan yang selalu membuat salah & silap. Harap takde yang kecil hati, kalu ada yang kecil hati saya minta maaf yer.

Pada yang balik kampung tu, hati-hati tau. Jaga diri baik-baik yer...


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ







23 comments:

mama tisya said...

salam aidilfitri utk hanim sefamily

rATu kEBaYA said...

Selamat hari raya...

POSH76 said...

Salam aidilfitri maaf zahir batin...

mamyharraz said...

Salam Aidilfitri utk hanim sekeluarga :)

NeenaAnuar said...

Salam Aidilfitri.. Maaf Zahir & Batin Hanim... :)

rasp said...

Maaf zahir batin ye sis...
Selamat Menyambut Aidilfitri...

Neeza.Areef said...

salam aidilfitri hanim..maaf zahir dan batin..

atty's said...

selamat hari raya & maaf zahir batin hanim..

lieyalatif said...

hanim,

selamat hari raye maaf zahir dan batin...semoga lebaran kali ni membawa seribu keberkatan buat kite sume...insyaallah...

hati2 pulang ke kg...

Mimy Hamid said...

me too hanim...selamat hari raya aidilfitri..maaf juga segala salah silap yang tak disengajakan tanpa sedar...selamat bergembira...hati hati jalanraya yer

makdara TERdiva said...

selamat hari raya buat hanim sekeluarga.
harap diampunkan kalau ada kata2 yg terlanjur selama kita berkenalan di alam maya ini :D

Vna Sandhu said...

selamat hari raya, maaf zahir & batin :-)

bonda dadif aka akish said...

slamat hari raye anim sefamily..maap zahir & batin...

Dee said...

selamat hari raya hanim dan maaf zahir batin..

ieda said...

sama2 dikk .. hati2 dijalan ya ..
jaga darisa baik2 .. ekekek peluk cium utk dia :)

NM02 said...

selamat hari raya, maaf zahir dan batin. jgn simpan dalam hati kalu ada pernah terasa hati selama ai komen dalam n3 yu okesss


take care sepanjang cuti raya nnt ^_^

etiey.com said...

hanim.. suak tgok hanim pakai tudung pink tu. memang sebijik muka mak cik la. nanti kim salam dengan mak cik erk... insyallah raya kami pergi jumpa makcik

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

sama la kite hanim..
selamat hari raya jugak..
ampun maaf kalo ada tersilap komen, terkaar bahasa ke ape..

hati² blk kg nnti yer,
semoga sapai ngan selamat, amin!!!

~izan~ said...

selamat hari raya hanim =)

semoga lebaran ini memberi seribu kebahagiaan utk hanim sekeluarga =)

mummysyafie said...

selamat hari raya aidilfitri maaf zahir batin dear..

Deqna said...

Selamat hari raya hanim. Maaf zahir batin... boleh lah kita beraya sama2 yer...

Pepel BoNda AmaNi said...

selamat hari raya hanim....

pssttt kata nie sticky post..tapi napa post baru kuar kat atas.. :P

NonaFauzi said...

Selamat hr rayer muza..happy family..so sweet...comel sangat anak2 muza, semoga jodoh muza dan suami berkekalan hingga ke akhir hayat