Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Monday, August 22, 2011

Jombali

Bukan ajak korang semua pergi Bali tapi ajak saya tengok apa yang saya makan kat Jombali. Jombali ni nama sebuah restoran di dalam Tesco Mutiara Damansara.

Semalam lepas berbuka secara ringan-ringan kat umah, kami ke The Curve untuk berbuka secara berat-berat pulak. Kalu pergi makan lepas waktu berbuka orang tak berapa ramai. Nak soping pun aman jer. I likeeeee....

Buke menu Jombali

Danish ngan aiskrim memang tak boleh dipisahkan.

Inilah gaya Dicha bila suruh senyummmmmmm

Kemain lagi kaki tu yer..

Air kami. Soya bean bersama gula melaka. Sedap jugak! Lagi satu tu air saya, air kopi. Anak2 kami belikan Chicky Meal.

Nasi goreng "taktaunamasebenar". Macam nasi goreng daging jer. Sedap n pedas! Asben saya punya.

Silang Kuew Teow Beef. Tak tau apa yang silangnya. Ala2 Kantonese Beef Kuew Teow. Punyalah lama saya teringin nak makan lepas tengok kat blog Bonda Amani. Barulah sekarang dapat. Walaupun yang ni ala2 jer tapi sedap tau! Portion sangat besar. Memang tak abislah. Yang abis daging dia jer....heeeeee

It sajer. Total makan RM30.70.







Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ

15 comments:

lieyalatif said...

ya Allah!! comeynye dicha posing ngan kentang tu...geram2...rase nak cubit2 pipi tgk die lentok2 gitu heheeheheh.....

lieya bekenan dgn kuewtiow tu...pekat likat...sure sedap tu hanim!

atty's said...

sedapnya lahai nampak nasi goreng daging tu ..

bonda dadif aka akish said...

beef kuew teow!!!wlauwehhhhh kecoq terus tgk..

dica dah pandai posing..abg makin nsem!

Mimy Hamid said...

comel nya dicha posing..kemain makan kentang...jom bali makanan indon ke?? ayampenyet ada ??

mamyharraz said...

woahhh pepagi dah jamu mata tgk mknanan indah plus budak comeyy tu haihh geram gerammm :D

Pepel BoNda AmaNi said...

kekekeke tengok dicha pose gitu..ngan kaki2 terangkat teringat dekat amani..hahaha gitu la jugak..tapi last2 dia bangun..nak berdiri atas baby chair tue..pehhhhh

makdara TERdiva said...

baru ingat nak g berbuka puasa kat sana jumaat ni..
:D

Dee said...

jombali pun ada kat carrefour wangsa maju..sedap2 gak kan food dia..

ieda said...

alooor darissa nie cumeinyaaaaaaaaaaa geram akak tgk :0
akak ingatkan sungguh2 gi bali tadi :))

wahida said...

nasi goreng tu memanggil2 aku...tgk pun dah tau pedas...mesti terangkat!!

Ya ALya said...

menyelerakan.....

POSH76 said...

JOM BALI ni mmg sedap especially rojak buah sedap!!!!!!!

Neeza.Areef said...

kuey tiow kantonis tu adalah fav akak..

~izan~ said...

yg menu bwh skali tu paling tertarik menarik de bom hehe...

Cik Wanie Ghani said...

nyum nyum,
sedap tue kak,
hihihihi