Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Wednesday, July 6, 2011

Saya yang sakit mata

Alhamdulillah mata semakin hari semakin ok n sihat.Sekarang berjangkit pada asben plak. Dia dah p klinik dapat mc untuk hari ni.Tolonglah jangan berjangkit pada anak-anak kami plak. Sian kalu budak kecik yang kena. Pic kedua tu plak ialah susu ibu untuk dititikkan ke dalam mata. Petua untuk sakit ,mata. Korang semua jaga mata elok2 yer.~Sent via my lurvely nokia~

13 comments:

mamyharraz said...

doakan hanim cepat sembuh.

NM02 said...

ai dapat seksa ni bulan baper ek? tak ingat plak, tapi tak seteruk yu.. ish... pedih lak mata ai nengoknye.. susu ibu sapekah itu?

rasp said...

susu ibu byk kan khasiatnya :)
smoga u berdua cepat2lah sihat...

Pepel BoNda AmaNi said...

klu yang xda susu nie cam na?? :P...get well soon k....moga2 danish n darissa xberjangkit la...amin...

ieda said...

aduhhh sakitnya dik ..
take care dik .. semoga cepat2 sembuh ya .. makan ubat :)

mummysyafie said...

alahai..sian hanim. seksa gak kalau sakit mata ni. cepat² sembuh yer..

mudah²an anak tak terkena. kena amik antibiotik siap² la

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

seksa sakit mata ni taw..
pepun, moga cpt sembuh ye laling!!
jgn berjangkit ngan si tecit tu sdh la, lg haru nk melayan.. ;p

mekchu said...

adoi.. takut nak tgk mata hanim takut berjangkit.. hehehe...

hopefully tak de la sampai ke anak2.. and get well soon..

Ciklinn said...

besann semoga cepat sembuh yer...

wahida said...

cepat baik ye dear, jangan sampai terkena kat anak2 lak...

makdara TERdiva said...

kalau kena kat MDT, jenuhler nak mencari susu ibu.. :)

nieda said...

hari ni mata belah kanan nida pun merah..jgnl;ah skt mata..

Mimy Hamid said...

berkat susu ibu kan...waaa klu sy mana nak cari tuu