Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Tuesday, July 12, 2011

Mula bekerja setelah 8 hari MC

Kan saya dapat mc sebab sakit mata hari tu. Alhamdulillah mata dah pulih sepenuhnya. Hari ni saya dah start kerja balik. Berdebarla plak rasa. Macam nak start kerja di tempat baru. Harap takde apalah yang tak elok berlaku di opis. Janganlah ada sakit2 lagi. Takmo cuti2 lagi nanti orang tak suka. Doakan saya yer moga semuanya berjalan lancar. ~Sent via my lurvely nokia~

16 comments:

mamyharraz said...

cuti bersebab mesti diorg faham kan.

selamat kembali bekerja! semangat ok :D

lieyalatif said...

lame tu MC hanim...syok...dtp rehat2 kat umah kan....harap2 dah sihat betol yeak hanim....so ape lagi!...selamat memulakan tugas!!~

mekchu said...

senyap2 8 hari ehhh?? patutttt la mekchu terasa mcm kehilangan kat blog ni.. lega dgr hanim dah ok..

Deqna said...

oklah tu hanim.. saya mc lagi lama ni tau.. tapi best gak... sbb dapat main ngan anak..hehe..

apapun semoga hanim dah sembuh lah yer...

take care

atty's said...

selamat bekerja hanim..

Mimy Hamid said...

mc sakit mata lamanya best tul...heheheh...selamat bekerja

wahida said...

ko sama mcm aku..kalau dah lama tak masuk opis, rasa lain mcm, berdebar je rasa..mcm budak baru masuk keje je kekdahnya...hehe...

take care dear!! jgn sakit2 lagi tau!!

ieda said...

alhamdulillah hanim dah kembali ok .. risau akak .. sakit mata nie bahaya kan .. risau lak kalau berjangkit .. minta2 dijauhkan . aminnnn :)

luahfikiran said...

SALAM,
KALAU SAKIT HATI, BOLEH MINTAK MC TAK ?

NM02 said...

ooo... dah sihat la ni... selamat bekerja semula

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

selamat menjalankan tugas laling!!!
psssttt.. jgn tambah lg sakit mata tgk fail menimbun atas meja yu tu.. heheheh..
pelan2 kayuh yer.. dont stress2.. heheheh

Eri-chan said...

alhamdulillah dah sihat. itu pasal mkn mcD byk2 yer....
saya demam malam je...pagi dah ok...caner nak MC.

nieda said...

selamat bertugas

mummysyafie said...

selamat bekerja. nor kalau mc mesti kena panggil gi opis..tapi agak2 nya kalau sakit mata berani tak boss panggil ngadap? hihihih...mesti tak berani kan

IxoR@ said...

Taking Care!

Hehehe....

Pepel BoNda AmaNi said...

hapie working...