Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Wednesday, July 27, 2011

Lunch di mana?

Tadi mak n abah datang opis saya. Saje dorang singgah ajak saya lunch. Kami lunch di Bangi Kopitiam dekat je ngan opis saya. Senang sikit. Sebelah kopitiam tu adalah kedai jual brg budak2 ni. Biasalah atuk nenek haruslah lah beli untuk cucu2 dia. Bertambahlah baju raya budak2. Uolls lunch dimana? ~Sent via my lurvely nokia~

12 comments:

~izan~ said...

wah..mkn dgn mak n ayah ni mesti berselera je kan...org2 tersayang ada di sisi... =D

Dearie Pearls said...

bestnyer.. siap mak ayah datang tue..

*utk hanim mak ayah tak belikan baju raya ke? hehehe

makdara TERdiva said...

wah! siap mak/abah amik pg lunch tu.
so sweeeet :)

lieyalatif said...

alahai untung danisd ngan dicha...asek dpt buah tangan jek dari atuknye....syg tol atuk ngan cucunye....same cam mak lieya laa hanim, rajim belikan baju....maknye suke ajeeeee...ekekeekekekek

Mimy Hamid said...

atok nenek jumpa ada makna...ada hadiah untuk cucu...ingat jugak kan..tu la orang tua...memang tak kedekut

ajumohit said...

mkn kt opis jek, wah dah sopping arr

wahida said...

aku lunch domino tadi ...adik belanja...hehe...

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

sonot la, mesti hanim ni manja orgnye ngan parent kan.. ;p
dorang rindu anak bongsu die la tu..
sweet aje.. =)

Pepel BoNda AmaNi said...

a'ah selalu cam tue kan..maktok amani pun sama..pantang tengok baju cantik2 kompom dia belikan tuk cucu dia...hehehhe eida dah 2minggu xlunch hanim..posa la katakan...

ieda said...

bukan main suke anak2 tuuu mak tuk belikan baju raya ! :)) x sabar nak raya nie ..

Eri-chan said...

wah menyempat kan

mummysyafie said...

hanim kerja kat bangi je ke? dekat la ngan putrajaya. nor selalu gi manjaku bangi tu time lunch hour..