Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Friday, July 8, 2011

Borak borak Dicha

hai untie semua. Ape kabar?Dicha tengah boring ni. Perkenalkan kawan baru dicha. Ibu belikan ari tu.Tetap warna pink kan! Walaupun dicha ni tak berapa pasti suka warna pink atau tak tapi dicha pasrah je. Orang dah bagi takkan dicha nak tolak..heeeee. Oklah ye, selamat bekerja untie2 semua muahssss ~Sent via my lurvely nokia~

12 comments:

atty's said...

Alor tomeynya dicha..dicha amik je ..nanti mama dicha kecik ati lak..huhuhuhuhu

mamyharraz said...

tomei anak dara ni ;)

gitulah anak pompuan kan..bg anak patung mesti suka..tak kiralah kaler pepel ke merah ke janji anak patung hehe..

Pepel BoNda AmaNi said...

alolo tomeynyer dicha lentok2 kepala cam tue....

makdara TERdiva said...

tawun ni baju raya rebina girl dah diharamkan dari warna pink oleh opah rebina..

so, mak rebina nak kena carik kaler lain..hijau gamaknyer

juanita said...

Hi Dicha..jom join contest kat blog unty.

http://www.tetikusrusak.net/contest-aku-mahu-jadi-ratu/

ieda said...

aloor geram nya tgk dicha tuuu .. tapi kan hanim .. dicha dah nampak sedikit susut kan .. dia x berapa nak makan ya dik ?? susu kuat tak ??

Mimy Hamid said...

klu dah gegurl tu ttp semangat pink..eheh comel je

Dearie Pearls said...

elelele dicha... dah makin comel nampaknyer. pandainyer posing depan camera eh..

auntie nak pinjam 'kawan' baru dicha tu boleh? hehehe

eyndayusoff said...

Dah boleh duduk ye dicha... selalunyer mummy yg sibuk2 nak kaler pink kan hihi...

mummysyafie said...

eceeh...comel dicha ni.

IxoR@ said...

alololo dicha sayang....

nampak auntie ya? nape tak say HI... auntie teringin nak jumpa dicha tau!

nak cubit2 pipi gebu dicha... hehehe....

comot kan auntie kat luar? huhuhuu...

mama dicha, lenkali tegur ya... sy jalan tak nampak org... gitu la, selalu klu nak pi memana... klu bukan hubby yg teman... adik la yg teman as my bodyguard! hehehe...

Dearie Pearls said...

hi dicha..
hari ni dicha buat aper? hehehe..

happy mornin hanim..