Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Thursday, June 16, 2011

Kenangan AFnim

Ahad lepas saya balik Gombak. Cari gambar yang saya snap bersama ibu n bapa mertua tak jadi saya iaitu mak abah Zahid..hehehehehe.

Saya amik 2 keping je. Gambar lain ada tapi yang lain tak bape clear.

Tara.....ce teka mana saya...

Masa ni ngan geng2 saya. Gigih ok pegi Restoran NZ Wangsa Maju semata-mata nak jumpe Zahid sebab masa ni dia nak belanja roti canai. Kan dia dah janji masa dia menang AF2 ari tu. Ala bukan dia belanja pun Restoran NZ tu yang sponsor. TApi kami tak makan pun sebab orang ramaiiiiii gilerrrrrrr....penuh ngan lautan oren masa tu..

Ngan Linda Jasmin plak. Ce teka lagi saya yang mana? makan hati ok kalu tengok pic lama2. Dari atas sampai bawah runcing cube tengok sekarang, dari atas sampai bawah mengembang...uwaaaa!!!!!!

Kami tak dapat pun snap ngan Zahid sebab orang ramaikan..agak susah nak bergambar ngan dia. Saya tau ramai yang suka AF2 berbanding AF yang lain. Tapi sayang artis AF ni ramai yang tak bertahan lama dalam industri seni.

Itu sajer kenangan saya bersama Akademi Fantasia. Lepas ni AF dah takde dah. Apa apa pun AF pernah mewarnai hidup saya sebelum ni. Pernah wujud dalam sejarah hidup saya. Cewah!!!


Pssttt...sory etiey Ahad lepas saya tak dapat roger awak bila saya balik gombak sebab kami pun kuar, bawak mak saya pegi tempah baju. Sorry yer...

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ




20 comments:

Mimy Hamid said...

hani,,,kita pun pegi jamuan roti canai kat nz..heheh pehhh ramai giler orang...tapi tak la pakai bj oren...fanatik zahid tul kita time tu kan

mamyharraz said...

fanatik oren betul time tu kan ;)

tp mmglah time zahid kt af ada kenangan tersendiri..akk juga ada kenangan time tu..bila kenang2 balik indah sgt ;)

Pepel BoNda AmaNi said...

masa tue memang demam oren la kan...sana sini oren...

mama tisya said...

time zahid menang af dlu kita p tgk final kt stadium cz dpt tiket free siap pki oren lg..hehehe

rasp said...

i ingat hari tu...
coz lalu kat NZ tu
tengok kete byk & baju2 oren melautttt kat NZ tu...
terus cancel nak lepak NZ...
kalo dak dah leh jumpa u kan masa tu hahahahahaha...

NM02 said...

kurusnya yu masa ni...

hei, ai minat giler ngan zahid tau masa dulu... skang tak dah.. hehehe

mummysyafie said...

ya ampun..beriya² duk ingat kawen ngan abang zahid ke. rupa nya mak bapak mentua tak jadi...hahaha... AF2 the best la

Yan said...

yes... mmg betul.. af mewarnai hidup kita sblm ni.. wlu ade pasang surutnye tp sya setia mengikutinya..

Ms AF2 la bermula kegilaan AF.. saya penah turun 2 kali konsert.. fes, sbb dpt tiket free dr astro.. seken dpt free gak kawan belanja.. hehe..

wahida said...

saya lak tak minat zahid dari dulu sampai skang...adeh la...

wahida said...

dulu ko kurus giler la nok...

win@momyShaneQeisha said...

wah, slimnya time dulu2 kan hanim.ayu jer, sekarang ni comel.peminat zahid rupanya@ ex zahid.hehe.

Cik Wanie Ghani said...

akak yg pakai tudung putih tue kan,
hihihihihi....

:)

peminat setia zahid rupanya:)

IxoR@ said...

popular ye NZ ni... penah sekali la lepak situ....

ce tengOk linda jasmine masa tu pun kecik aje.. :)

ieda said...

hahahah bila tgk pic2 tuu dah tahu mana hanim :)) yg kecik molek tuu .. senyum x berubah ..

aah artis AF nie semua x ke mana punn kecuali mawi , mila , stacy , hafiz dan shahir oh ya akim pun ok :)

onniesham said...

hahaha..igt ada kenangan AFNIL je.. rupanya kenangan AFNIM pon ada.. hehehe mmg fanatik betul ni. sy ni mmg kureng sket ngan AF ni.. x mnt sgt. layan sket2 je.

sggup awak terjah NZ tu yer. ni mmg betul2 kipas mati Zahid ni

makdara TERdiva said...

haha! memang nangisla kalau tengok gambor2 lama..rasa nak kerat2 jer lemak tepu kat perut ni..grrrrr

nieda said...

ada gak kenangan ngan af yer..

[z@ck] said...

OMG...serius tgok lama2 baru cam! huhuhu

atty's said...

anim peminat zahid ye..tp af 2 memang besh..

Redbloodsnow said...

wahhh...hanim pun ada kenangan dgn AF ek...cayalah :D