Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Friday, June 24, 2011

Getah rambut untuk Darissa

Ada kakak kat opis ni bagi getah rambut untuk Darissa. Terima Kasih Kak Nor! Mula2 dia beli untuk dirinya tapi terkecik plak. Memandangkan akak tu takde anak pompuan dia bagilah sy getah tu. Tapi makan tahunlah nak pakaikan getah tu kat Darissa almaklumlah Dicha kan kekurangan rambut. Risau jugak rambut dia lambat benor tumbuh. Kalulah rambut dicha tu macam rambut Amani anak Bonda Pepel tu,bertingkat2 saya ikat rambut dia ngan getah tu..heeeee. Oh hari ni mak abah nenek datang umah saya.Bestnya! Dapat makan masakan mak minggu ni....~Sent via my lurvely nokia~

15 comments:

Mimy Hamid said...

hanim cuba u cari petua lebatkan rambut dicha...pakai minyak apa ntah tak ingat la...tapi nenek nenek suka pakai...try tanya la..sian dicha..leh gak dia bertocang tau..

musollahehsan said...

SALAM,
MASAKLAH UNTUK EMAK AYAH NENEK !

mamyharraz said...

bnyaknya getah...jenuhlah hanim nak guna hehe

ieda said...

aah lahhh dicha kecik layie .. x per2 x reput tu dik .. leh jer simpan lama2 :)

Ibu Dhia a.k.a Miss Yan said...

same la dgn kwn die kt sini.. ntah bile nk memanjang rambot die.. dah geram je nampak skaf2 n klip rambot yg somel2..

Dee said...

insyaallah nti byklah tu sis..jgn risau2 ok..

Deqna said...

betul2 bila lah rambut anak kita nak melebat cam rambut amani... geram tau tgk dia dah bertocang2 nie..

wahida said...

masakan mak mmg terbaekkkk!!

sayang dicha!!

Azmiezas said...

banyaknya..:)
auntie nak sikitt..

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

sure cute darissa nnti bertocang.. =)

Cik Wanie Ghani said...

puaslah sikecik tue nak diikat rambutnya,
hihihihi

mummysyafie said...

esok2 tumbuh la rambut Darissa tu. rambut dier jenis halus mcm wawan mmg lambat nak tumbuh.

best nya bila boleh makan masakan mak..

atty's said...

mau sampai sek dicha pakai gth rambut tu..

nieda said...

kalau humaira dpt getah rambut ni entah bila nk pakai..x panjang2 rambutnya

daydeck86 said...

Salam meh la joint giveaway fridge magnet nih

http://www.daydeck86.com/2011/06/giveaway-fridge-magnet.html