Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Friday, June 24, 2011

Getah rambut untuk Darissa

Ada kakak kat opis ni bagi getah rambut untuk Darissa. Terima Kasih Kak Nor! Mula2 dia beli untuk dirinya tapi terkecik plak. Memandangkan akak tu takde anak pompuan dia bagilah sy getah tu. Tapi makan tahunlah nak pakaikan getah tu kat Darissa almaklumlah Dicha kan kekurangan rambut. Risau jugak rambut dia lambat benor tumbuh. Kalulah rambut dicha tu macam rambut Amani anak Bonda Pepel tu,bertingkat2 saya ikat rambut dia ngan getah tu..heeeee. Oh hari ni mak abah nenek datang umah saya.Bestnya! Dapat makan masakan mak minggu ni....~Sent via my lurvely nokia~

2 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

hehehehehe amani ikat tocang 2 dah....xpa nanti darissa rambut panjang darissa ikat tocang 2 cam amani jugak nyek.....

makdara TERdiva said...

seronoknye bila ada anak pompuan ni sebab boleh diubahsuai rupa budak tu..hehe!

yg sirebina girl memang saje suruh dia simpan panjang sebab nak bagi dia nampak macam pompuan..kalau idak! terserlah lasaknye mengalahkan adik & abang ..huhu