Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Tuesday, May 31, 2011

Hantaran Pink!

Ahad lepas sepupu lelaki saya tunang. Sebabkan makcik saya tu masa kami adik beradik kawin , dia sangatlah bersusah payah masa majlis kawin kami semua. Maksud saya, antara orang kuat mak saya lah masa tu.

Bila giliran anak dia, saya macam nak bagi sesuatulah kat dia. Pening jugak kan nak pikir. Kalu bagi duit, benda tu macam tak nampak. Mak saya bagilah idea suh bg coklat buat hantaran.

Macam biasa benda-benda berkaitan coklat ni saya order ngan kawan saya Diana DJ Bakery.

Choc Love Box + 14pcs praline. Warna pink bukan sebab saya gila kuasa yer tapi sebab memang warna temanya warna pink. Sejuk je mata saya tengok pink pink nie...hehehehehe

Tadaaaaa......Nilah selepas di deko deko. Tak reti ok saya nak deko-deko nie. Tangan I keras uolllsss, saya bukan orang kreatip. Main belasah je buat. 1st time ok hias barang hantaran nie...hehehehe

Saya terpaksa letakkan butterfly tu kat tengah-tengah sebab tak nak nampak kotak tu kosong jer. Tak tau nak tambah aksesori apa lagi atas kotak tu..

Ini pandangan dari tepi plak. Kenangan ni tau. Kot-kot lepas ni dah expert buat hantaran bolehlah tengok n3 ni. Oh! inilah hasil pertama ku dulu..cewah!!!!

Ada ke yang nak upah saya buat hantaran ni? Ada bran? hahahaha

Itu sajer.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ




16 comments:

Cik Wanie Ghani said...

cantik apa,
permulaan kan,
nanti dah biasa,
oklah tue:)

apapun mmg cantik:)

atty's said...

ada bakat gak tu hanim.

mamyharraz said...

sygnya nak makan cokelat tu..sbb lawa sgt..

masa ni lah kita nak membalas kan hanim..tp best juga bila majlis org kita pun sama turut serta..terasa meriah.

Pepel BoNda AmaNi said...

wah ok la tue hanim...cantik apa....coklat...sedap tue...klu kaler pepel lagi sedap agaknya kan..kekekekkeek :P

SyuQ said...

ada talent da tu muza...

POSH76 said...

cantek sgt...

Azmiezas said...

suka pink jugak..

bonda dadif aka akish said...

shanteqla nim..

=)

~AmyLiana8886~ said...

amy pun tempah coklat tuk hantran tunang amy..tp yg tulis2 tu..bkn yg cmnie..ada jugak tgk yg mcm ni kat kwn akak nyer fb tp ssh nk pos2 nie..huhu

nieda said...

cantikkkk

ieda said...

cantik2 .. warna pink nie , memang sejuk mata memandang mcm makan sweet :))

wahida said...

kalau saya yg buat hantaran tu, laaaaagi hampeh...hahaha!! awak buat ni kira ok apa....

onniesham said...

kira cantik la ni. sweet je hantaran kaler pink. sy ni pon x kreatif tp masa kawin dlu semangat nk buat hantaran sndiri. rajin pi bli magazines nk buat rujukan.

etiey.com© said...

cantik!! simpel tp emnarik

Mimy Hamid said...

okla tu berbakat...sy tak reti la nak deko deko...tu pasal buat simple aje

mummysyafie said...

cantik la deco tu..boleh amik upah nx time