Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Wednesday, May 4, 2011

Alahai, takkan jeles kot...

Saya ni kalu pasal lagu-lagu memang agak ketinggalan lah. Saya ni tak berapa dengar radio. Suka lagi tengok tv dari dengar radio. Sekarang ni saya tengah suka giler ngan lagu Anuar Zain saya tu. Lagu KU BERJANJI KERNA CINTA ... pernah dengar tak? lagu ni rasenya sebelum lagu Sedetik Lebih tu kuar. Berulang kali dengar. Siap masukkan dalam hp lagi. Sebelum tido harus dengar banyak kali hahahha

Bukanlah sebab lirik dia ke apa tapi sebab suka. Apa yang menyebabkan saya suka lagu tu pun saya tak tau.heeeeee

Rupenya sang suami tidak suka dengan tindak tanduk saya tu...hahahhahaha..Yelah mana lah ada lelaki yang suka Anuar Zain ni. Jeles lah tu kan....

Ada satu hari tu kami anak beranak lepak duk dalam bilik sambil tu saya pasang lah lagu Anuar Zain ni, boleh plak sang suami suh tutup lagu tu. Siap ugut kalu dia dengar saya buka lagu tu dia nak kuar dari bilik . Tak nak lepak sama kami dalam bilik n siap nak delete lagu tu....Duhhhhh!!!! sampai macam tu sekali uolllllssssss....hahhahahha..Comel je dia tu nak jeles2 kan. Tapi dia kata dia bukan jeles tapi TAK SUKA ANUAR ZAIN!!!!

Oklah itu sajer. Oh! hari ni saya MC sebab saya n Dicha demam sebab berpanas masa kat Melaka hari tu kot. Sorrylah n3 nie xde gambar....

Anuar Zain - Ku Berjanji Kerna Cinta.mp3


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ




16 comments:

POSH76 said...

cemburu tu tandanya syg....

mamyharraz said...

mmg betul jeles tu ;)

haii anuar zain kena kawin cepat2 sbb ramai org lelaki jeles sbb dia kann

etiey.com© said...

heheh jels lah gamaknya.. tap betul ramai lelaki yg tak suak anuar zain sebab kata mereka macam ntah... macam2 lah dorang ni.

bonda dadif aka akish said...

ekekekke...jeles tuh anim....

huby kuh pon tk berape gemor same itu anuar.zain...

Dee said...

my husband pun x suka anuar zain tp taklah smpi ugut2 gitu..sah dia jeles tuh hanim..hihihi..comellah u oll ni..

p@kcikLie said...

a'ah baru perasan..kalu suami jeles kat Anuar Zain..kalau istri plak jeles kat Siti Nurhaliza.....masing2 ada daya tarikan tersendiri..tak perlu tergugat...layan je , kejap je tu...

Queen said...

sama macam yabang..die kata macam pondan...jeles ke hape tak tau la..tapi mek memang otomatik jelir lidah je kalau die tarik muke..hahaha....tapi tuela..dulu pun mek tak suke die..tapi 2 3 menjak ni..ras anak loncat2 je kalau die kuar tv.heheheh

ieda said...

x dinafikan dia nie memang macho dari dulu .. seyes kan dik ekekek

hubby jeles maaaa :)

rasp said...

alololo jeles plak cik abe u...
syg banget dia kat isterinya :)

hope both of you get well soon...
take care ya!

Nurul said...

So u love blogwalking. come and visit mine and tell me what u think!

Eri-chan said...

oh anuar zain, tak minat..hehe

Cik Wanie Ghani said...

cemburu tue tandanya dia sayang,
hihihihihi...

apapun get well soon buat si kecik tue yer,
:)

Redbloodsnow said...

hahaha...jeles lah dia klo gitu kak. psstt..jeles syg tuee..hiksss :D

Muslimah Kota Cinta said...

muza thanks...kite dok cari lagu ni tajuk pe..alih2 muza letak lak...kat tv selalu ada iklan nye....hehe

Pepel BoNda AmaNi said...

minat lagu dia jerk..tapi orangnya xda la minat sangat...minat lagi FT..kekkekekekekke

makdara TERdiva said...

haha! rasanya bukan asben hanim jer yg jeles.. :)