Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Monday, April 4, 2011

Yeay! Menang Contest

Ok....bukan saya yang menang tapi Darissa yang menang....heeeeee

Hari tu saya ada masukkan Darissa dalam Contest Si Kecil & Bunga anjuran Deqna Mama Marissa. Sebenarnya Deqna umumkan pada 30/3/2011 ari tu, saya terlambat tau. Maklumlah weeken je lah baru saya boleh blogwalking habis habisan...

Terima Kasih Deqna yer sebab pilih Darissa. Kemenangan pertama untuk Darissa dalam contest2 di blog ni. Suka sangat. Ibu dia yang terlebih happy.. Best tu dapat gown warna pink..i like.....



Inilah pic yang menang tu...sykur Alahmdulillah..rezeki awak Darissa..

Kepada Deqna..ok jugakkan kalu kita jumpe-jumpe. Boleh jumpe Marissa sekali. Nanti Deqna bagi taulah bila kita leh jumpe yer...:)


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ




13 comments:

Jasfyra said...

tahniah..darissa mmg patut menang sbb terlalu comel ;)

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

terbaekkkk..
mmg shantek gambo tu..
Darissa cunnnn

fiza said...

Congrats...tomeinya ^_^

Queen said...

ala somelnya die.......

tahniah utk mummynya dan juga si comeel.. =)

someeelllll

bonda dadif aka akish said...

congrats darissa...

=)

Eri-chan said...

darissa mmg cute. layak menang.tahniah baby comell

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

tahniah darissa.....dapat baju baru..yeyeyeyeyeyeye

ஐ๑makdara TERdiva๑ஐ said...

pergh!
lepas ni dicha leh jadi model junior.. :)

tahniah!

ieda said...

tahniah darissa .. memang cumei dengan bunga tuu .. geram aunty ieda tgk tau :)

Redbloodsnow said...

WAHH..TAHNIAH RISSA COMEL!

mungelily said...

sis sedapnyer mknn tuh....
dah mcm jln2 cr mkn...
btw comel ank2 akak..:)
http://lilyecah.blogspot.com/

IxoR@ said...

darissa.. layak menang pun!

tahniah yeayyyyy....

;)

PutRee SeJiNjaNg said...

alo..lo..lo...comelnya..congratz rissa cayunk...muuaahhhzz...