Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Thursday, April 21, 2011

Murah Rezeki sebab ada orang belanja..

Hari Selasa, ada engineer tempat saya ni belanja kita orang. Belanja sempena birthday dia. Sian dia, dia punya birthday dia yang belanja...hehehehee. Moga2 bertambah lagi rezeki dia kan sebab bermurah hati belanjakita orang makan...

ha kau..muka saya yang paling besar antara dorang kan?hehehehe. Yang belakang tu anak2 dara, yang depan mak dara yer...

Lagi sekali...antara kawan saya yang paling rapat kat opis..

Ni satu department ngan saya, Contract Department. Tudung saya senget sebab kipas tu dengki kat saya...tak suka tau tudung I senget2 nie....

Ramai jugak yang dia belanja dalam 10 orang kot tapi rugi sangat saya tak snap pic dorang..sory ye yang lain...

Semua amik sama, Nasi Beriani Ayam. Ayam goreng berempah, ayam masak merah n ayam beriani.

Ni pinggan saya. Saya amik Nasi Beriani Ayam masak Beriani. Dah orang belanja kan, tala jelah nasi. Tak kan nak cakap 'tak nak nasi yer'. Cheq malu nak cakap macam tu :). Tapi jangan risau, tak abis pun nasi tu. Nasi dia sangat banyak.

Tapi sayang, orang yang bermurah hati belanja kami tu pic nya takde..ok, itu sajer. Indahkan kalu hari2 ada orang belanja...save duit...heeeeee


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ




18 comments:

atty's said...

sedapnya nasi beriyani..kat bangi ni pun banyak kedai jual nasi beriyani sedap2.

POSH76 said...

orang banjer mmg sedap....hehe

NM02 said...

ai kalu makan nasi beriyani mesti sakit pale. naper ek?

kesian, beday girl takde gambar. hikhikhik...

Queen said...

paling best adlaah partdibelanja tu..hehehe..memang best kan.... =)

makdara TERdiva said...

ai jugak belanja sendirik..tsk!!

bonda dadif aka akish said...

murah rejeki kwn anem tuh...

dan hepi belated besday utk kawan anem tuh..

=)

ieda said...

nak2 org belanjeee .. aduhh akak punn dah terliuq kat sini .. nasi ayam merah ya tuu :) sermmm sdap2

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

bestnyer, kalo ada org banjer tetiap ari kan beshkan.. =)
rezeki, rezeki..

etiey.com© said...

alhamdulillah.. rezeki

rasp said...

cian b'day girl...
dah le blanja, gambornya takde :)
mmg syiok & terasa extra sedap bila org blanja kan hehehehe

Mimy Hamid said...

orang belanja jangan tolak..rezeki tu...heheh

mamyharraz said...

bestnya nasi briani berganda best sbb org sudi belanja ;) moga murah rezeki kwn hanim..

nasi briani ni harga dia boleh tahan mahal jugakkan...

mummysyafie said...

murah rezeki orang belanja kan..

Cik Wanie Ghani said...

dah lama x mkn nasi beriyani,
hurm,
terliur sudah,
huhuhuhuhuhuhu....

mudah2an murah rezeki org yg belanja tue kan,
amin...

win@momyShaneQeisha said...

bestnya ada org belanja makan sedap2 camni kan hanim.makan ramai2 lagi.

nieda said...

murah rezeki org yg belanja tu..

Redbloodsnow said...

SYORGA GILER KAN BILA ADA YG LANJE..HUHU

Pepel BoNda AmaNi said...

wah murah rezeki....hapie belated besday kat orang yang belanja tue...