Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Tuesday, April 19, 2011

Dinos Alive di Pusat Sains Negara

Hari Ahad kami ke Pusat Sains Negara. Itu pun setelah terpengaruh ngan kawan2 blog yang pergi kesini. Terpengaruh dari Nieda, Jasfyra n Sis Rasp.

Ingatkan dua ekor ni je yang ada, rupenya ada banyak lagi kat tingkat atas..heeee


Happylah dia dapat tengok Dinosour. Ala tapi dia berani berani takut gitu.

Sebijik betul Danish punya senyum ngan Dinosour belakang dia tu. Sama tang gigi terkeluar dari mulut!

Manalah tau kan satu hari nanti Danish jadi angkasawan negara pulak..Aminnnnnn

Bertolak-tolak ok ngan Danish sebab dia takut. Patung je bukan betul pun...:)

Agak-agak kan malam2 dinosour2 ni semua mesti berbunyi ngan sendiri kan ,eiiiiiii takut!!!!!. Manalah tau kan, dorang semua dah tutup dah suis tapi still berbunyi jugak....hihihihihihi

Rangka ni kalu celup tepung sedap jugak ni!

Alhamdulillah lah Darissa takdelah meragam ke takut ker kat dalam ni. Rasuah dia ngan biskut marie, diamlah sekejap lepas tu mintak dukung...

Benda kat atas ni jugaklah Danish sungguh berkenan..geram jugak saya. Kalu benda ni kat Jusco pun ada...anak anak...

Saya paling suka dalam PSN ni akuarium n kolam sentuh. Suka tengok..damai je rasa hati ni..

Last, pic Darissa senyum sorang2. Apa lah yang disenyumkan tu. Jangan dinosour tu tengah agah dia sudahlah....

Itu sajer. Sape2 yang berminat nak bawak anak2nya ke sini, silalah bawa sebab pameran ni hingga 31 Mei Masih sempat lagi nie.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ

15 comments:

NM02 said...

bestnye jalan2... darissa wat saya geram, mcm nak geget pipi dia, mata dia, idung dia, nak nak lagi bibir dia... gerammmmmmmmm

mamyharraz said...

oke, skrg akk dah terpengaruh dgn hanim pulak =P

ok juga kan bwk anak kt kt sini...banyak ilmu boleh dpt..

makin hensem abg.. adik pula makin gebu gewammmmmm pipi adik tuu ;)

onniesham said...

sy mmg tgh plan nk pi tgk pameran dino alive nih. kekonon cam nk pi hari sabtu hari tu tp hujan x brenti dari pagi terus cancel. tgk la cemana nnti. tp mmg kena pi jgk ni.

bonda dadif aka akish said...

best gak mendealah tuh kan....

darisa tgh feeling2 sendri tuh...

ekekekeke

atty's said...

pergi sini memang besh.kty pergi masa raya cina aritu..fir sampai taknak balik..

geram betul ngn budak comey darissa nie tau..bila ler nk jumpa.

etiey.com© said...

wah best! si kecik tak nagis ketakutan erk? nak sanagt bawa Eysraf ke sini tapi menunggu masa yang agak lapang..

Queen said...

nak bawak yabang pi sini...nanti boleh tgk die punye eksaited...mengalahkan budak kecik

ஐ๑makdara TERdiva๑ஐ said...

ala..anak2 rebina ai dtg bulan 6..
tapi takpe..dah penah datang 5 thn lepas..hehe!

next time terjah ke petrosains KLCC plak!

jom join!

Jasfyra said...

yay!! berjaya pengaruh hanim..hehe.bestkan bawak anak2 p psn ni.nnti nk target p planetarium lak

POSH76 said...

Pun terpengaruh gak ..kalau bawak bebudak sonok sikit..suka darissa

Redbloodsnow said...

teruja zie tgk dinasour tu suma. kenapa laaaa kat cnie takde :(

ieda said...

suke tgk danish tuu .. musti pengalaman yg baru buat dia kan .. :) sibb baik darissa gud gurl :)

cumei jer darissa nie ..

Pepel BoNda AmaNi said...

baru terniat nak ajak dedi amani pegi...jeles la tengok darissa n danish dah pegi...xajak untie pun taw....

nieda said...

bestkan pusat sains...nak pergi kuga nanti..hehe

mummysyafie said...

sempat lagi nak tengok ni..hihih..abang tak gi lagi. wawan dah aritu