Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Sunday, April 24, 2011

Asyraf Muslim dah bertunang...Tahniah!

Wa...tiba-tiba ada pasal artis plak kat blog saya..bukan apa, saya ni macam agak sukalah ngan Asyraf Muslim ni. Suka tengok dia, ensem!...(abang, tumpang lalu yer)..mula-mula terpikat masa saya tengok cerita Yusof...nampak macam gud boy je Asyraf Muslim nie kan heeeee

Nilah pic dorang bertunang. Sepadan kan? Pic credit to Budiey.com

Nampak tunang dia daripada kalangan orang yang baik-baik. Doktor kan dia? Apa-apa pun tahniah Asyraf Muslim. Jeles! ..(abang, tumpang lalu skali lagi yer) hehehehe.

Psst...asben saya baca blog saya tulah saya asyik tumpang2 lalu....:)

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ






10 comments:

@xiM said...

lawanya kain sampin ashraf tu

mamyharraz said...

Alhamdulillah moga jodoh mereka panjang.

hehe comelnya husben hanim baca blog isteri dia ;) dan ayat tumpang lalu tu sgt kiut ;) hehe

Muslimah Kota Cinta said...

tgk live kat tv9 sabtu aritu...sweet :)

etiey.com© said...

moga panjang mereka.. amin

mummysyafie said...

edeh..jeles jugak la..semoga berkekalan..

ieda said...

cheeky jer wajah ashraf tuu .. eii geram lak akak tgk ekekek

tahniah buat mereka berdua :))

nieda said...

hehehe..marah cik abe nanti..hubby nida pun selalu juga baca blog nieda..

atty's said...

sama cantik sama padan..semoga berkekalan hingga naik pelamin..amin

Redbloodsnow said...

BERTUAH GILER DAYANA :) CONGRATS UTK MEREKA ^_-

Pepel BoNda AmaNi said...

alhamdullilah...akhirnya....moga2 jodoh diorang berkekalan...