Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Wednesday, March 9, 2011

Zamani pakwe lama

Semalam kat 104 ada rancangan Mawi & Idola. Ada Zamani pulak tu. Kekasih lama i.. Wah! Perasan..Dulu minat giler kat dia. Lagu2 dia saya masih hafal lagi tau. Tapi sekarang suara dia dah lain sangat n dia jgk semakin kurus. Kesian plak tengok dia. Sayang, suara sedap n dulu populariti dia boleh tahan lah jugak tapi dia tak pandai jaga. Kalu tak dia mesti jadi lagenda kan.. Paling suka lagu Kembali Merindu, Nur Kasih, Malam Ku Kesiangan n macam2 lagilah. Ada tak sape2 kat cni yang sama ngan saya minat Zamani n Slam? Give me five! Oklah nk layan lagu2 Slam jap. ~Sent via my lurvely nokia~

23 comments:

NM02 said...

dulu masa dia tgh naik, mmg suker giler. tapi dia sendiri pun skang ni dah sepi, jadiknya minat terhadap dia dah makin jauh pergi.

tgh geletis dok dgr lagu ari lasso ni. huh... mengulit kenangan lama la... hehehe

Cik Wanie Ghani said...

dulu wanie minat jugak ngn zamani,
tapi sbb skg nie dah ramai sgt artis kat Malaysia nie,
hatiku sudah beralih arah sudahnya...
huhuhuhuhuhuu

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

sama la ngan sy hanim, thn 94 aritu minat gilos ngan kump. slam ni.. siap hapal lirik u.. nk beli kaset takde duit.. huhuhu..
asben lak salu pasan muka die cam zamani.. huhuhu, koya*perasan* .. hihihih.. :P

rasp said...

a'ah laaa kurus giler dia tu sis...

✿ etiey erywan ✿ said...

hahahha maknanya sekarang u dah curang lah yer? hahaha

Queen said...

dulu mas asekolah minat habes la..skang minat la dengar lagu die...sebab best kan..hehehhehe

mamyharraz said...

give me five! hee akk pun minta dgn zamani ni dulu rambut dia lawa kann lurus je..potongan dia pun nampak lawa..tp la ni makin cengkung dia ni kann putus cinta agaknya T____T

SueRosly said...

hehheheh... Peminat Zamani rupanye... :D

*Tinie* said...

saya pun peminat Zamani dari dulu sampai sekarang ...

*Tinie* said...

saya pun peminat Zamani dari dulu sampai sekarang ...

eis said...

yelah, cengkung sangat dah dia..

Dee said...

harap dia x ambik 'barang' spt yg digossipkanlah..rugi..suara ada, rupa ada..tp sbb yg 1 tu..dia jd mcm tu..

atty's said...

itulah suara mmg boleh tahan.

sian betul tgk kurus giler..mcm mayat idup udahnya

Cho Zila said...

zaman remajakan... gituler ceritanya...

onniesham said...

sy pon dlu minat giler kt zamani & slam. lagu dorang sumer sedap. kalo drive mmg selalu je pasang kaset/cd dorang. tp tu la kan, skang dah tenggelam. artis baru pon dah byk muncul.

nieda said...

dulu mmg zamani ni rmai peminat...nieda tetap setia pd KRU..tak sabar nk tunggu merong mahawangsa..

Naffz' see said...

Wahhh...lama tak jalan2 n tinggalkan pesan...tp stil dt menjengguk tau...cuil bby darissa...montel!!! sgt suka

bonda dadif aka akish said...

time skool dulu..mmg minat gilo ngan zamani nih...

lagu dia pon sume hapal...

form 3 ke form 4 dulu ek....mmg kemaruk ngan zamani..

- Leena - said...

same2...shuker juger...dulu lah tapi...skang mr hubby je feveret yg nmpk..wakakaa

Deqna said...

kembali terjalin...heheheheh ingat lagu tu masa zaman cinta monyet...hahaa

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

yeah...zamani yang sangat di gilai ramai satu ketika dulu kan...

IxoR@ said...

cengkung si zamani ni...

sy tak de minat sangat tp kawan baik sy.. memang over dgn zamani...

Redbloodsnow said...

tak tgk punn siaran nih. tak suka mawi...opsss :D