Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Monday, February 7, 2011

Perjalanan ke Kuala Kangsar

Rasalah, minggu ni blog saya penuh cerita pasal balik kampung. Ate cuti CNY ni di kampung. Kami ni jarang balik kampung. Setahun 2 kali je balik. Raya cina sebab mmg cuti panjang n raya puasa. Balik jarang2 ni dapat layanan 1st class n wangiiiiiiiiii jer..hahahahahaa. Gambar tok sah cakaplah, banyak giler..camera baru katakan...heeeeeeeeeee

Kami bertolak dari Sg Buloh lepas maghrib. Pergi dua kereta. Satu kereta kami satu lagi kereta abang asben saya yang memang duk Sg Buloh jugak.

Darissa dalam kete memang susah tido. Dua2 anak sy masa baby ni memang susah tido. Ni tido mungkin sebab time tido dia. Botol tu eksyen jer, memang dia tak isap botol sebab ibu dia ada. Bernenen lah Darissa sepanjang cuti nie..Abaikan jelah baju bergantungan tu. Takyah lah sibuk2 nak menggosok kat kampung.

Berhenti sat di Tapah nak mengisi perut. Orang punyalah ramai. Tapi meriah saya suka. Macam raya kita plak.

Danish muka mengantuk. Kena paksa posing..

Darissa yang suka tengok orang ramai2 nie.

Ini anak abang ipar saya. Sebaya ngan Danish. Dorang main bersama lah bila kat kampung tu..Sampai Kuala Kangsar kul 11.30pm. Jalan tak jem tapi kereta banyaklah.

Itu sajer. Nanti2 saya cerita lagi yer...

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ

15 comments:

mamyharraz said...

kt kuala kangsar byk tempat cantik nak berfoto mesti best kann

tskk rindunya akk nak balik kuala..

eis said...

rindunya blk utara. raya cina hari tu x jadi blk. selamat bekerja hanim :)

Redbloodsnow said...

hahaha...lucu muka danish yg still ngantok di paksa berposing..hikss :D

- Leena - said...

lmbt juger darissa tumbuh rambut kan muza..sma dgn raisha..umor 3 bulan cukur de lah lebat sket rambut 8 bln ni..hehe..tp yg penting DARSISSA SGT CHOMELLL

ieda said...

seronok kan dik balik kg bila cuti nie .. walau dekat tetap meriah .. niekan pulak jauh lagilah happening kan :)

makdara TERdiva said...

beraya sakan noooo... :D

Dee said...

bestnya..kuala kangsar syok juga kan jalan2..

nieda said...

CNY hari tu pun nieda blk ipoh..

☆ lieya latif ☆ said...

oo ye ke hanim darissa mmg jenis tak tdo dlm keter....mcm lieya plak anak2 mgm jenis masuk keter jek tdo haahahaha...pantang kene aircond kete gamaknyer......

wah syok la darissa bekepit ngna mamanye sepanjang cuti ni yak......bagus ..kalo bf directni lagi rapat kan ibu dan anak....

pieyaris said...

dah lama tak mengun jungi ke kuala kangsar..last tahun 96..sekarang macam mana ghupe dah kole 2 kan...winduuuu

Ciklinn said...

comell menatu i titun...

budak2 kalu ada omak eh mmg tak mau susu lain kan... akak ni ingat nak campur dah susu si umar... tapi dia mmg tak mau langsung.. huhhhuhuh (takleh tahan sebab setengah jam seklai dia menyusu..adesss)

wahida said...

bila lah saya dpt jumpa ngan anak angkat saya si budak botak tu...eiiiii...geram je tgk....

Deqna said...

syok balik kuala kangsar... kg biras pun kat sana, pernah gak balik sana.. syok sgt...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

hahaha suka ayat hanim..balik skali skala wangiiiiiiiiiiiiii hahahah sebab tue eida pun skali skala jerk balik kg shukri..tapi kampung sndiri sebulan skali..hahahaha keji kan..

PutRee SeJiNjaNg said...

nyenyak nye rissa tido..hihi..