Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Wednesday, February 9, 2011

Part 3 -Lepas makan, makan lagi

Mesti ada yang pelik...balik kampung pun sampai berpart-part...Untuk semua, sebab saya ni balik kampung adalah jarang. Kat blog ni pun jarang ada cerita tentang aktiviti di kampung ate baliknya pun 2 kali setahun. Kang kalu saya asyik cerita pasal saya n gombak je, kang ada yang cakap asyik cerita pasal famili sendiri jer, family in law takde pun. Kot2 lah kan satu hari nanti keluarga mertua saya terbukak blog saya ni takdelah dorang kecik ati....heeeeeeeee

Lepas picnic kat tepi Sg Perak. Kami singgah playground jap. Lepak kat situ sementara tunggu kul 6.oopm. Nak makan malam pulak. Makan malam tapi dalam kul 6pm camne tu? Dorang malas nak balik umah pastu datang pekang kuale balik. So, ayah balik keje terus lah dia jumpe kami di Pekan Kuale.

Mainlah buai sampai lebam

Tak faham sebab abah dia plak terlebih hepy dapat main buai.. Kalu saya naik mau roboh buai tu...heeeee

Ni lah Ayah mertua saya. Pak Zahid. Lepas ayah sampai ke tempat makanlah kita. Waalupun masih kenyang KFC lagi tapi saya layanlah jugak. Takkanlah nak banyak komplenkan..I follow jer..
Kami amik lauk yang macam kat atas ni 3 set. Termasuk 3 jug air buah. Rasenya biasa2 jer. MAcam kedai tom yam yang lain tu. Jarang ok balik kampung makan kat luar macam ni sebab semua nak menghadap masakan mak jer.

Panjangkan meja..Bila lah nak dapat momen macam ni lagi kan....

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ



12 comments:

eis said...

sedapnya makanan..
klu sy pun org ajak makan sy x komplen. lg suka..hehe.

cik puan akish said...

ate....

makan lagi...

sonot hidupkan..makan...dan makan...

baek2...kang berat badan pon...

walaaa...

=D

mamyharraz said...

kalau balik kpg..aktiviti makan,makan,makan mmg wajib..

sonok tgk family inlow hanim..meriah sgt ;)

Deqna said...

makan lagi... takpe.. makanlah best kan.. apa lagi aktiviti yg bagus bila dah berjamaah mcm nie..

Dee said...

hanim..u buat episod2 xpelah..u byk aktiviti..mcm dee..nan ado..hahaha..seronok bila ramai2 gitukan..dh kenyang pun leh jd lapar balik tau..

onniesham said...

ok la tu hanim, bab makan ni jgn ditolak. itu rezeki. hehehe. lg pon mkn ramai2 ngan family mmg menyeronokkan.

rasp said...

tul laa..
slalu balik kampung harapkan mother/MIL masak kan hehehehe..
dorang masak mmg sedap kan...

atty's said...

lapar tau perut kty tgk semua makanan tuh

Jom baca: Kasihan Budak tu

ieda said...

waa x menahan menu nie dikkk .. makan ramai2 memang best kan :)
alahh sukenya darissa tuuu :))

Azmiezas said...

moment mcm tu mungkin boleh dapat setahun sekali atau 2x setahun..jer kan??..

Redbloodsnow said...

eeeee tgk uols main buai tuh.. nakkkk gakkk main buai weh. lame tak berbuai²..hehe

IxoR@ said...

moment....

sangat berharga....

bestkan bila gathering dgn family sambil makan....