Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Monday, February 7, 2011

Hai Uolls

Assalamualaikum....

Mesti hari ni macam sengal je kan nak mulakan kerja. Yelah setelah lama kita bercutikan. Cin ayang beraya kita- kita semua dapat tempiasnya...saya seronok hari ni sebab masih bercuti lagi...jangan jeles ye uolls..hehhehehee...opis saya tutup sapai hari ni dan mula kerja esok...so, esok turn saya plak sengal di opis.. Saya cuti balik Kuala Kangsar. Kami bertolak hari Rabu malam n balik Sg Buloh balik hari Sabtu kul 3.00 pagi smpai umah. Kira Ahadlah tu kan..Jalan jem giler. Nanti-nanti saya cerita yer pasal balik kampung tu


Family di Kuala Kangsar. Cume Ayah (fil) je tade sebab kena kerja n abang ipar sebad dia yang tukang snap. Berlatar belakang kan Sg Perak




Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ

13 comments:

Cho Zila said...

salam.. bestnyer balik kampung..jangan tak tau sebab jem akak tak jadi balik kampung... smp kat sg buluh dah surrender..
akak balik bota jer...

rasp said...

jeles jeles jeles...nak gak sambung cuti hehehehe...

tu laa dengar stori kat radio rata2 sana sini jem...

mamyharraz said...

wahh cuti lg hanim ;)

nampak gambar besttnya tak sabar nak tgg next entry :)

~zack~ said...

bestnye lik kg...sy penah gi kuala kangsar teman kawan cari labu sayung..murah gile harge..pstu snggup bayar nk naik boat jalan2 kt sungai perak ni...hehe....

POSH76 said...

besssnyer balik perak

Dee said...

sonok eh sis..cuti2..nti leh ar story morry...

atty's said...

sonoknya hanim balik kg..kty tak ke mana pun walupun cuti lama

wahida said...

oh...cuti lagi yer...ni yg jeles neh...

☆ lieya latif ☆ said...

tu le hanim...berat jek bontot nak masuk opis ari ni hahahaahaha...rase nak cuti lagi jek, seb baik tersedar ini opis bukan bapak sendiri yg punye, tepakse la bangun pi keje gak haahahahaha...

wah sonok cuti ni hanim...cepat2 update cite...mesti sonok ni kat kg....

Redbloodsnow said...

sonoknyerrrr ramai² family berkumpul kan :D

ieda said...

ramainya .. syok kan ..
akak balik baru2 nie x dpt punn amik gambo ramai2 nie .. lupe !

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

bestkan balik kampung....

PutRee SeJiNjaNg said...

sonok kan kumpul2 ramai2 sefamily ni..:)