Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Thursday, February 10, 2011

Darissa 10 bulan = muntah n cirit birit

Hari ni Darissa 10 bulan n hari ni jugak Darissa terkena cirit2 n muntah...Kul 2 pm tadi saya balik rumah sebab cikgu nursery dia kol suh saya balik bawak Dicha p klinik. Kalu sampai cikgu dia kol memang dah teruklah tu kan..dorang kata risau sebba baby kan.

Saya pun baliklah n amik dicha. Alhamdulillah tgk dia takdelah lembik. Mungkin sebab baru kena kan. Orang kata baru nak jadi. Smpai umah dalam kul 2.30pm. Tengok skejap dia ada muntah ke tak lepas nenen. Dia muntah jugak. Saya suruh asben saya balik n bawak kami p klinik. Bawaklah dia ke klinik biasa dulu sebab klinik kanak2 yang selalu kami pegi tu bukak kul 6. SMS Deqna mintak no tel Klinik Kanak2 yang dia pegi bawak Marissa n dia pun cakap klinik tu bukak pukul 6 jgk. Kalu tak silap saya lah. Sory Deqna kalu tersalah yer. Deqna siap kol lagi saya. Terima kasih banyak2 yer. Lambat sangat kalu nak tunggu kul 6 , kami bawak Dicha p kilinik biasa dulu. Kalu tak elok jugak baru pegi klinik kanak2 tu balik malam nanti.

Sekarang Dicha tengah tido lepas makan ubat. Harap2 cepatlah baik muntahnya..Terima kasih jugak pada kawan-kawan yang komen n mendoakan Darissa di FB tadi..


Minta maaf n3 ini takde gambar.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ

9 comments:

mamyharraz said...

siannya budak tecit tu..

akk doakan darissa cpt sembuh..anak nak membesar memang mcmni kan hanim..

eis said...

org tua2 kata sbb nak besar. hai dicha, semoga cpt sembuh ye..

ieda said...

alor2 ciann nyer .. x per dikk normal tuu ..bawa jer ke klinik .. dia beralih bulan .. tu kira ok .. ada jenis budak lagi teruk siap demam2 panas lagi ..

Deqna said...

hari ni klinik dr. tan sampai pukul 2:30ptg jer hanim. Hari lain dia bukak balik dari pukul 6-9.

so, darissa mcm mana? still muntah2 lagi ke? siannya dia..

dicha demam nak besar ye?

NeenaAnuar said...

alahai... siannyer dicha... semoga cepat sembuh yer babyyy...

mummysyafie said...

dah ok ke dier hanim? hopefully dier cepat sembuh..

rasp said...

alahai kesian nya dia...
budak2 kalo muntah2, kesian tgk..
hopefully cepat sembuh ya..

dhia fitriah said...

ciannye darissa.. mungkin jugak nk besar la tu..
semoga darissa cepat sembuh ye.. =)

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

get well soon darissa..sian dia...sedey kan bila tengok ank xsihat..huhuhuhu